arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰

صدها هزار امريکايي در سواحل خليج مکزيک از نشت نفت متضرر شده اند

شبکه سی ان ان گزارش داد صدها هزار شهروند امریکا در مناطق ساحلی خلیج مکزیک همچنان به علت نشت نفت در این حوزه ابی متحمل ضرر می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شبکه سی ان ان گزارش داد صدها هزار شهروند امریکا در مناطق ساحلی خلیج مکزیک همچنان به علت نشت نفت در این حوزه ابی متحمل ضرر می شوند.

شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد صدها هزار نفر از شهروندان امریکایی در مناطق ساحلی خلیج مکزیک که برای تامین زندگی خود به این حوزه ابی و فعالیت بر روی ان و استفاده از منابع ان وابسته بوده اند به علت نشت نفت در این منطقه ابی ضرر و زیان زیادی را متحمل شده اند.

بسیاری از این افراد مانند ماهیگران، صاحبان رستوران ها و ارائه کنندگان خدمات و بخش های توریستی هنوز نتوانسته فعالیت عادی خود را در این منطقه شروع کنند.

براساس این گزارش؛ شرکت نفتی انگلیس موسوم به بی پی که حادثه سال گذشته در یکی از سکوهای نفتی ان در خلیج مکزیک بوقوع پیوست اعلام کرده با ایجاد سی و پنج مرکز در مناطق مختلف سواحل مکزیک تلاش می کند با بررسی ضررهای وارد شده به مردم و تخمین میزان ان، به این افراد غرامت پرداخت کند.

سی ان ان تصریح کرد شرکت بی پی انگلیس حدود بیست میلیارد دلار جهت پرداخت غرامت به افراد زیان دیده در حادثه نشت نفت در خلیج مکزیک اختصاص داده است. مجری سی ان ان گفت در حالی که برخی از شهروندان امریکایی اسیب دیده در مناطق ساحلی خلیج مکزیک اعلام کرده اند که هنوز هیچ غرامتی دریافت نکرده اند برخی دیگر اعلام می کنند غرامتی که به ان پرداخت شده بسیار کم است و باید مبالغ بیشتری به انها پراخت شود.
نظرات بینندگان