arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۸ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴

پیروانی شایعه استعفای کی روش را تکذیب کرد

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال شایعه استعفای کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال را بعد از بازی با گوام قویا تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال شایعه استعفای کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال را بعد از بازی با گوام قویا تکذیب کرد.
 
 افشین پیروانی در ارتباط زنده با برنامه 90 گفت: من که همراه تیم هستم برای اولین بار است که این شایعه را می شنوم؛ البته این شایعه در تیم نیز وجود دارد ولی آقای کی روش همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهند.
 
وی افرود: تیم ملی یک تیم شخصی نیست و هرکسی نباید به خود اجازه دهد هر شایعه ای را مطرح کند.
 
پیروانی با بیان اینکه همه خواهان صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه هستند؛ گفت: آقای کی روش هرچند گلایه هایی دارد و دوستان نوشته اند که وی لباس های برند حامی تیم ملی را نمی پوشد ولی شایعات زیاد است در حالی که باید همه به تیم کمک کرده و از آن حمایت کنند.
 
وی درباره بازی ساعت 9 صبح تیم ملی برابر گوام گفت: مهم برای ما انجام یک بازی خوب با هر تعداد گل و کسب سه امتیاز این بازی است.
 
پیروانی با اشاره به تفاوت 6.5 ساعتی گوام با تهران خاطرنشان کرد: شرایط گوام برای میزبانی مناسب نیست؛ آب و هوا شرجی است و وقت بازی نیز مناسب نیست.
 
مدیر اجرایی تیم ملی بازی روی چمن مصنوعی گوام را سخت توصیف کرد و گفت: تیم گوام در کشور خود تاکنون باخت نداشته است؛ این تیم با عمان تساوی و ترکمنستان را شکست داده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
البرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
1
تبریک به آقایان محبوب ملت : مایلی کهن، اسدی، قلعه نویی و درخشان
نظرات بینندگان