arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰

اظهارات مشایی در مورد احتمال شرکت در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری

اسفنديار رحيم‌مشايي درباره كانديداتوري خود در مجلس شوراي اسلامي گفت: قصدي براي شركت در انتخابات مجلس ندارم براي انتخابات رياست جمهوري هم 6 ماه به انتخابات بپرسيد تا بگويم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اسفنديار رحيم‌مشايي درباره كانديداتوري خود در مجلس شوراي اسلامي گفت: قصدي براي شركت در انتخابات مجلس ندارم براي انتخابات رياست جمهوري هم 6 ماه به انتخابات بپرسيد تا بگويم.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از فارس اسفنديار رحيم‌مشايي؛ رئيس دفتر رئيس جمهور صبح امروز در مراسم اختتاميه نمايش منشور كوروش در موزه ملي ايران در جمع خبرنگاران درباره كانديداتوري وي در انتخابات مجلس گفت: مگر الان كسي براي نمايندگي مجلس نامزد مي‌شود؟ بايد اول استعفا بدهند اگر 12 اسفند روز انتخابات باشد دو ماه قبل از آن ثبت‌نام انجام مي‌شود تا آن زمان فرصت خواهد بود تا زنان و مردان توانمند در انتخابات مجلس شركت كنند.

وي در ادامه درباره برخي شايعات مبني بر اينكه مشايي كانديداي مجلس خواهد شد، گفت: بنده هيچ قصدي شركت در انتخابات مجلس ندارم.

رئيس دفتر رئيس جمهوري درباره حضور در انتخابات يازدهم رياست جمهوري نيز گفت: درباره كانديداتوري من براي رياست جمهوري 6 ماه مانده به انتخابات بپرسيد تا بگويم.

ادامه روند رو به‌ رشد با انتخاب رئيس جديد سازمان ميراث فرهنگي 
مشايي درباره گزينه تعيين شده براي رياست سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به جاي بقايي كه معاون اجرايي رئيس جمهور شده‌ است گفت: اميدوارم مسيري را كه ما در ميراث فرهنگي بنا نهاديم با استحكام بيشتر انشاءالله ادامه يابد.

وي ادامه داد: اميدوارم شخصي آشنا به ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري انتخاب شود. اين انتخاب را آقاي رئيس جمهور انجام مي‌دهد و حتماً انتخابي خواهد بود كه در پي آن ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري روند روبه‌ رشدي را خواهد داشت.

مستند ظهور را نديده‌ام؛ حوادث قبل از ظهور حتمي‌الوقوع نيستند 
رئيس دفتر رئيس جمهوري درباره فيلم مستند ظهور گفت: من اين فيلم را نديده‌ام اما شنيده‌ام كه در اين مستند با استناد برخي روايات نسبت به شرايط امروز مصاديقي معرفي شده است و سعي كرده‌اند نشان دهند كه ظهور نزديك است. بنده چون نديده‌ام قضاوتي ندارم.

مشايي ادامه داد: به طور كلي در مورد رواياتي كه براي ظهور است روايات بايد مورد ارزيابي عالمانه قرار گيرد و اين كار علماي ديني است ممكن است برخي روايات‌ها از اساس درست نباشد يا نصفه و نيمه عنوان شده باشد اما در مورد احاديثي كه درست است آنجا هم بحث زيادي وجود دارد.

وي افزود: حوادث و رويدادهايي كه مي‌گويند قبل از ظهور اتفاق مي‌افتد بسياري از آنها حتمي‌الوقوع نيستند باز هم علما گفته‌اند كه خيلي از اين روايات اگرچه درست است اما حتمي و قطعي نيستند. اظهارنظر قطعي راجع ‌به اين حوادث كار درستي نيست.

اختصاص بودجه فرهنگي به افراد فرهنگي
رئيس دفتر رئيس جمهوري درباره افزايش بودجه فرهنگي دولت گفت: كميسيون فرهنگي دولت از اينكه اعتبارات و فرهنگي دستگاه‌ها در حداكثر قرار گيرد حمايت مي‌كند با توجه به اينكه در دولت دهم از سوي احمدي‌نژاد موضوع فرهنگ و هنر نيز مورد تأكيد قرار گرفته شده است.

مشايي ادامه داد: كارگروه فرهنگ و هنر و بودجه 90 رديف خوبي پيدا كرده است و اعتبارات آن هم استاني ديده شده و اصرار داريم اين اعتبارات به دستگاهها داده نشود و فقط در اختيار افراد فرهنگي براي اجراي ايده‌ها قرار گيرد.

هدفمندسازي يارانه‌ها به رونق بيشتر گردشگري مي‌انجامد
وي درباره اجرايي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها و اثر آن بر گردشگري كشور گفت: اين قانون، قانون جامعي است به رونق بيشتر در تمام بخش‌ها مي‌انجامد. گردشگري هم به عنوان يك صنعت از برنامه‌هاي حمايتي دولت برخوردار مي‌شود.

مشايي ادامه داد: نه تنها در صنعت گردشگري ركودي نخواهيم داشت بلكه با مديريت خانواده‌ها شاهد حجم انبوه سفرها در كشور خواهيم بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
0
2
آقا خیلی کم اشتها هستند کمتر از رییس جمهوری راضی نیستند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
0
0
آقايون شلوغش نكنين هنوز پيشگوي زنجاني نظر نداده!!!
نظرات بینندگان