arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۳۸۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۱ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
با حضور در غرفه «انتخاب»؛

مهدی رحمانیان: تحریم کنندگان خود را از حضور در نمایشگاه محروم کردند / «انتخاب» جسور است، به همین دلیل آن را بیشتر از سایت های دیگر می بینم

مدیرمسئول روزنامه شرق با حضور در غرفه «انتخاب» درباره تحریمی که از سوی طیفی از رسانه ها بر نمایشگاه اعمال شد، سخن گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدی رحمانیان: تحریم کنندگان خود را از حضور در نمایشگاه محروم کردند / «انتخاب» جسور است، به همین دلیل آن را بیشتر از سایت های دیگر می بینم
مهدی رحمانیان با حضور در غرفه «انتخاب» درباره تحریمی که از سوی طیفی از رسانه ها بر نمایشگاه اعمال شد، سخن گفت.

مدیرمسئول روزنامه شرق اظهار داشت: به نظر من مهمترین پیامد این تحریم محروم شدن تحریم کنندگان از حضور در نمایشگاه و دیدن مخاطبانشان بود. نکته دوم این روش رساندن انتقاد آنها به گوش مسئولان بود که دولت به خوبی پذیرفت.

وی افزود: بر همین اساس حتی غرفه ای که به شکل خاصی آراسته شده بود تا روز آخر با همان ترکیب وجود داشت و دولت کاری به غرفه نداشت که نشان از اوج تحمل دولت است اما روشی که برای بیان انتقاد برگزیده شد اشکالی ندارد.

این روزنامه نگار با سابقه درباره اینکه آیا اعلام نشدن رقم یارانه ها که انتقادی در بر نداشته باشد(به گونه ای که در دولت گذشته اتفاق می افتاد) بهتر نیست، تصریح کرد: شفاف سازی در هر امری کلا چیز خوبی است. شفافیت به پشبرد اهداف کمک می کند و خوشبختانه دولت تدبیر و امید این شفافیت را برگزیده که جای شادمانی دارد. اما ببینید الان بخشی از یارانه های مطبوعات در قالب دیگه ای پرداخت می شود که در سایت قرار نمی گیرد اگر هم مطرح شود اشکالی ندارد، گرچه با یارانه مخالفم و معتقدم هر رسانه باید پولش اداره خودش را دراورد.

وی درباره انتخابات پیش رو و نقش رسانه در این مسیر خاطرنشان کرد: جهان جدید جهان مبتنی بر رسانه است و هیچ امری را بدون خرد نمی شود پیش برد، بدیهی است که کاندیداها می دانند اگر قرار است انتخابات با حضور پرشور مواجه شده و رای اوردند باید در رسانه پر مخاطب مطرح شوند. در این بین کار رسانه آگاهی بخشی است.

رحمانیان درباره سایت «انتخاب» گفت: «انتخاب» را به دلیل جسور بودن و حضور در حوزه هایی که کمتر کسی به ان ورود می کند، بیشتر از سایتهای دیگر می بینم. به نظرم ارزش اگاهی رسانی بیشتر از اطلاع رسانی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
رسول
|
United States
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
10
5
بنظرم بعضی وقتها باید این ضرب المثل رو که مشک ان است که .... رو یادتون بیارید برای متعادل کردن اعتماد بنفستون میتونه مفید باشه
حسن
|
United States
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
2
12
انتخاب واقعن که جسور است. اینو از انتشار نظرهاش میشه فهمید
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
4
11
هم جسور هم بیطرف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
2
با جمله معروف با این مظمون که هنوز همه چیز تمام نشده حیات دوباره ای بعد از رد صلاحیت عجیب شورای نگهبان به انتخابات 92 داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
11
انتخاب سایت خوبی است و تنها سایتی که هر روز حتما باید اخبار را پیگیر باشم فقط یه انتقاد کوچیک دارم همه نظرات کاربران انتشار داده نمیشود در مواردی هم مطالبی فرستادم ک یا اصلا توجه نشده یا مقداری از آن حذف شده لطفا ما ک شما رو انتخاب کردیم شما هم هوای ما رو داشته باشید و به موارد فوق عنایت داشته باشید متشکرم...
نظرات بینندگان