arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

شهرداری تهران: سالانه در تهران 6برابر لندن یا وین خط مترو ساخته می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: بر اساس آمارها، در وین سالانه 1.5 کیلومتر، لندن 7.5 کیلومتر، مسکو 15 کیلومتر و در تهران سالانه 30 کیلومتر خط مترو ساخته می‌شود.

به گزارش میزان، شهرام  گیل آبادی با بیان مطلب فوق افزود: فرزندان انقلاب در دوره اوج تحریم ها با مدیریت جهادی توانستند شهری زیبا و سبز بسازند و شهردار تهران شبانه روز تلاش می‌کند تا مشکلات این شهر را برطرف نماید.

گیل آبادی با اشاره به یکی از دستاوردهای شهرداری تهران در سال‌های اخیر اظهار کرد: بر اساس آمارها، در وین سالانه 1.5 کیلومتر، لندن 7.5 کیلومتر، مسکو 15 کیلومتر و در تهران سالانه 30 کیلومتر خط مترو ساخته می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: هفته‌ای نیست که فرزندان انقلاب در تهران یک اتفاق مهم را رقم نزنند. البته ما برای شکستن حصر رسانه ای در مورد کشور و تهران و رساندن صدای حق جمهوری اسلامی به گوش جهان نیاز به تبادل آرا با دوستان دستگاه دیپلماسی داریم.

 گیل آبادی در خاتمه گفت: پس از نشست هم اندیشی سال گذشته اتفاقات خوبی در ارتباط ما با کشورهایی مانند هلند، آلمان و بوداپست رقم خورد و امیدواریم از این ارتباطات بتوانیم در راستای منافع جمهوری اسلامی استفاده کنیم.
برچسب ها: مترو ، شهرداری
نظرات بینندگان