arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

مذاکره باشگاه نجف با استقلال برای جذب کرار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هیات مدیره باشگاه فوتبال نجف روز یکشنبه با اشاره به مذاکرات مستمر با باشگاه استقلال تهران برای استفاده از خدمات 'کرار جاسم' اعلام کرد که در انتظار موافقت باشگاه استقلال برای استفاده از خدمات این هافبک عراقی تیم استقلال در صفوف تیم نجف است.

«حضیر عباس العوادی» رییس هیات مدیره باشگاه نجف روز یکشنبه در بیانیه ای که در سایت رسمی این باشگاه منتشر شد گفت که همچنان منتظر موافقت باشگاه استقلال ایران برای اجازه دادن به کرار جاسم جهت بازی در مرحله دوم لیگ برتر فوتبال عراق در صفوف تیم نجف هستیم.
وی اخبار امضای قرار داد کرار جاسم با 'زاخو' یا ' نجف ' دو باشگاه عراقی حاضر در لیگ برتر فوتبال عراق را تکذیب کرد و گفت: تنها منتظر موافقت تیم استقلال برای استفاده از خدمات کرار جاسم هستیم.

هافبک شماره 13 عراقی باشگاه استقلال تهران که اصالتا از اهالی نجف است و از باشگاه نجف نام و آوازه پیدا کرد یکی از محبوب ترین بازیکنان عراقی در این کشور به ویژه در استان نجف به شمار می رود.

این بازیکن 28 ساله عضو تیم ملی فوتبال عراق تجربه بازی را در صفوف باشگاه های نجف، الوکره قطر، تراکتور سازی تبریز، شاهین بوشهر، عجمان امارات و استقلال تهران دارد.

مهمترین افتخار بین المللی این بازیکن ، قهرمانی آسیا در سال 2007 است که به همراه دیگر بازیکنان مطرح عراقی توانستند این جام را به دست آورند.

باشگاه نجف اکنون با 10 امتیاز در گروه دوم در بین 10 تیم در رده ششم قرار دارد و فاصله اش از صدر نشین که تیم 'مینا بصره' بوده تنها 6 امتیاز است.

لیگ برتر فوتبال عراق امسال به شکل جدیدی برگزار شده است و اکنون 20 تیم در دو گروه 10 تیمی با هم رقابت می کنند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان