arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۸ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴

لغو اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی زنجان به ‌علت شرایط بد جوی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده سپاه ناحیه زنجان از اعزام نکردن کاروان‌های راهیان‌نور به علت شرایط بد جوی خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی منطقه زنجان، اظهار کرد: مقرر بود کاروان راهیان‌نور متشکل از 286 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع تحصیلی دوم دبیرستان به مناطق عملیاتی غرب اعزام شوند که به ‌خاطر شرایط نامناسب جوی این سفر تا اطلاع ثانوی لغو شد.

وی اظهار کرد: با مساعد بودن هوا و هماهنگی‌های به‌عمل آمده در اولین فرصت دانش‌آموزان به این اردو اعزام خواهند شد و امیدواریم بتوانیم در بهترین شرایط پذیرای این افراد باشیم و هیچ‌گونه مشکلی نیز در این اردوها رخ ندهد.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان‌نور می‌تواند نوجوانان را با فرهنگ ناب ایثار و شهادت آشنا کند، خاطرنشان‌ کرد: باید همه نسل‌ها بدانند که برای داشتن ایرانی آباد و آزاد چه جان‌فشانی‌هایی در طول جنگ تحمیلی انجام شده و بسیاری از جوانان برای آرامش امروز ما پای در عرصه نبرد با دشمن متخاصم برداشته است.

طهماسبی با اشاره به اینکه همه ساله کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیات اعزام می‌شوند، افزود: در بررسی بازخوردها می‌توان به این نکته رسید که دانش‌آموزان و اولیاء آنها استقبال خوبی از این اردوها داشته و تاثیرات خوب این‌گونه برنامه‌ها را نیز مشاهده می‌کنیم و امیدواریم روند اعزام‌ها با توجه به استاندارهای مورد نظر ادامه داشته باشد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: راهیان نور ، زنجان
نظرات بینندگان