arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴

دایی: تعطیلات برای تیم صبا خوب بود/ در حق ما ظلم شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با رای خود در خصوص محرومیت قاسم دهنوی، به تیم صبا ظلم کرد.

 علی دایی بعدازظهر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: متاسفانه دهنوی با رای کمیته انضباطی در دیدار حساس صبا مقابل سایپا حضور نخواهد داشت تا صبا برای دومین هفته متوالی، هافبک باتجربه خود را در اختیار نداشته باشد.

وی درباره مصدومان تیم صبای قم اظهار داشت: هاشم بیک زاده و امید قربانی روز گذشته در تمرینات این تیم دچار آسیب دیدگی شدند و باید برای مسابقه عصر فردا نفرات جدیدی را به ترکیب تیم اضافه کنیم.

دایی درباره شناخت از تیم سایپا گفت: این باشگاه از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد به طوریکه صبا بازی سختی را عصر فردا مقابل نارنجی پوشان پیش رو دارد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان صبا در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و در اندیشه کسب سه امتیاز بازی حساس برابر سایپا هستند.

سرمربی تیم صبای قم از حامی مالی این تیم قدردانی و اظهار امیدواری کرد حمایت های اسپانسر این باشگاه تا پایان فصل ادامه یابد.

وی در خصوص تعطیلات مداوم لیگ برتر گفت: تاکنون این تعطیلات برای تیم صبا خوب بوده است به طوریکه توانستیم شرایط جسمانی بازیکنان را بهبود بخشیم و نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. اما از این به بعد تعطیلات در روند تیمی صبا تاثیرگذار خواهد بود زیرا دیگر مسابقه رسمی نخواهیم داشت و بازیکنان از شرایط رقابت دور می شوند.

دایی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی هایی انجام شده است تا بتوانیم اردوی خوبی را پشت سر و چند دیدار دوستانه را در تعطیلات لیگ برتر برگزار کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا تیم صبا نتوانسته است در خارج از خانه مقابل حریفان به برتری دست یابد، گفت: حدود 60 تا 70 درصد ترکیب تیم نسبت به سال گذشته تغییر کرده اند و در ابتدای فصل نیز با مشکل جسمانی بازیکنان روبرو بودیم.

سرمربی صبای قم افزود: کادر فنی این تیم زمان نیاز داشت تا بتواند تفکرات خود را در تیم اجرا کند اما در حال حاضر شرایط تیم مطلوب است و بازیکنان آماده پیروزی در داخل و خارج از خانه برابر حریفان هستند.

وی با بیان اینکه هدف گذاری باشگاه صبای قم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده است، تصریح کرد: با احترام زیادی که برای حریفان قائل هستم اما صبای قم در اندیشه صعود به بالای جدول رده بندی است تا بتواند توانایی های خود را به خوبی به نمایش بگذارد.

دایی در خصوص عملکرد محمد قاضی اظهار داشت: این مهاجم تمرینات حرفه ای را انجام می دهد و از لحاظ فنی در شرایط مطلوبی به سر می برد و از بازیکنان بزرگ تیم صباست که تاکنون کمک شایانی به تیم کرده است.

دیدار تیم های صبای قم و سایپا در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران عصر سه شنبه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان