arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴

اعتراض بازیکنان تراکتور به محرومیت تماشاگران تبریزی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هفته نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز سه‌شنبه با انجام سه دیدار آغاز می‌شود و طی آن دریکی از بازی‌های مهم تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهر از تیم سایپا  پذیرایی می‌کند.

این دیدار حواشی جالبی همچون دست تکان دادن خیالی بازیکنان تراکتور به سکوهای خالی ورزشگاه تبریز دارد که نشان از اعتراض بازیکنان به محرومیت تماشاگران تبریزی است.

ایرانپوریان کاپیتان تراکتوری ها به خاطر مصدومیت هفته گذشته خود در اهواز، امروز با سر بانداژ شده در زمین حاضر است.

اخباری دروازه بان سابق سایپا قبل از شروع بازی با دسته گل به سمت نیمکت سایپا رفت و با کادر فنی و هم بازی هایش سابقش خوش و بش کرد.

قبل از شروع این دیدار کادر فنی دو تیم به سمت همدیگر رفتند و خوش و بش گرمی با هم داشتند. همچنین سینا عشوری، بختیار رحمانی، سروش رفیعی و میرهانی هاشمی بازیکنان تراکتورسازی به سمت نیمکت سایپا رفتند و با نیمکت نشینان سایپا دست دادند.

مسعود ابراهیم زاده بازیکن سابق تراکتور به سمت نیمکت تراکتور رفت و برای ورود به میدان از کادر فنی تیم تبریزی رخصت گرفت.

تونی اولیویرا برای دیدار امروز از اخباری درون دروازه تیمش و از کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، آگوستو سزار، سروش رفیعی، سینا عشوری، بختیار رحمانی، شاهین ثاقبی و حمزه یونس در ترکیب تراکتورسازی استفاده می کند.

مجید جلالی نیز در آن سوی میدان از حامد فلاح زاده، ابراهیم صادقی، جوادنکونام، روزبه شاه علیدوست، علی زینالی، مهدی ترابی، حامد شیری، مسعود ابراهیم زاده، رضا نوروزی، غلامرضا رضایی و سجاد مشکل پور در ترکیب تیم سایپا استفاده می کند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان