arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴

رایزنی با موسوی‌لاری و عارف

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: روز یکشنبه اولین مذاکرات این هیأت سه‌نفره شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در منزل حجت‌الاسلام موسوی‌لاری برگزار شد.
 
 علی‌محمد غریبانی گفت: اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مورد ریاست آقای عارف بر این شورا اجماع صددرصدی دارند و تاکنون صحبتی در مورد ریاست فرد دیگری در این شورا مطرح نشده است و بنده شخصا با آقای عارف دیدار کرده و از نظرات ایشان استقبال می‌کنم و برای آنها احترام قائل هستم.
 
او ادامه داد: قبل از انتخاب رئیس شورا٬ باید آیین‌نامه اجرائی داخلی داشته باشیم٬ بنابراین همین انتخاب ریاست شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به بعد از تصویب آیین‌نامه موکول شده است.
 
رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه در جلسه اول شورا٬ هیأت سه‌نفره‌ای مرکب از بنده، حجت‌الاسلام موسوی‌لاری و آقای عارف، هیأت‌رئیسه موقت شورا را تشکیل دادیم٬ گفت: روز یکشنبه اولین مذاکرات سه‌جانبه این هیأت سه‌نفره در منزل حجت‌الاسلام موسوی‌لاری و با حضور رئیس دولت اصلاحات برگزار شد.
 
البته ما اطلاعیه‌ای به همه اعضای شورای هماهنگی و شورای سیاست‌گذاری صادر کردیم که در تدوین آیین‌نامه هر پیشنهادی که دارند به شکل مکتوب به ما منتقل کنند تا پس از بررسی این پیشنهاد‌ها در جلسات سه‌نفره در ‌‌نهایت پس از تدوین آیین‌نامه٬ در جلسه شورای‌عالی اصلاح‌طلبان رسیدگی شود.
 
غریبانی گفت: فکر می‌کنم جلسه شورا و بررسی آیین‌نامه آن پس از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی باشد. قطعا از پیشنهاد‌ها و نظرات این شورا در تدوین آیین‌نامه استفاده کرده و در اولین جلسه شورا آن را به رأی خواهیم گذاشت و پس از تصویب آیین‌نامه را به همه اصلاح‌طلبان کشور ابلاغ می‌کنیم.
 
رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه رئیس دولت اصلاحات همواره پیگیر اقدامات مربوط به شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است٬ گفت: ایشان در آن جلسه نیز بر جلسه سه‌نفره نظارت داشتند و در پایان جلسه از ما خواستند هرچه‌زود‌تر برنامه‌های مربوط به شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به سرانجام برسد و تأکید داشتند که باید سرعت کار را قدری بالا ببریم.
منبع: ایلنا
برچسب ها: عارف ، موسوی لاری
نظرات بینندگان