arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴

پیروانی: با اظهار نظرهای شخصی، آرامش تیم را به هم نریزید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی مقابل ژاپن گفت: ژاپن تیم خوب و برزگی است که بازیکنان شاغل در لیگ اروپا دارد.این بازی می تواند تجربه بازیکنان جوان تیم ملی را بالا ببرد.امیدوارم تیم های اول و دوم آسیا بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. کسب نتیجه در این بازی برای ما مهم نیست و فقط می‌خواهیم هواداران زیادی به استادیوم بیایند و از همین جا از آنها دعوت می‌کنم که حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند. مطمئنا هر کاری می‌کنیم که بازی باکیفیتی را ارائه دهیم و به مسائل دیگر فکر نمی‌کنیم.
پیروانی درباره اختلافات کروش و اعضا کمیته اخلاق و تاثیر آن بر کیفیت بازی تیم ملی گفت: تیم نیاز به آرامش دارد و هر چه آرامش تیم بیشتر باشد نتیجه به دست آمده بهتر خواهد بود.هرکس نباید به خودش اجازه دهد با اظهار نظر شخصی آرامش تیم ملی را برهم بزند.تیم ملی متعلق به مردم است و متعلق به شخص خاصی نیست. ما فقط با تعامل با هم و حمایت کردن از هم می‌توانیم نتیجه بگیریم. اظهار نظرهای شخصی و غیر فنی اصلا مفید نیست. نمی‌توانم بگویم صددرصد اما هر پالس منفی روی تیم تاثیر بدی می‌گذارد.
مدیر تیم ملی خطاب به منتقدان تیم ملی گفت: تیم ملی نیاز به حمایت دارد و باید کمک کنیم تیم به جام جهانی صعود کند.تیم ملی بازی های زیادی در پیش دارد و نباید با یک باخت یا تساوی جبهه گیری کنیم.
پیروانی در مورد درگذشت هادی نوروزی گفت: قرار است در دقیقه 24 بازی به احترام هادی نوروزی تماشاگران او را تشویق می‌کنند. در نشست سازمان لیگ قرار شده بود بازی پرسپولیس و صبا رایگان شود اما پیشنهاد دادم عواید حاصل از این بازی به خانوده نوروزی تعلق بگیرد؛ چرا که آنها علاوه بر حمایت‌های معنوی به چنین حمایت‌هایی هم نیاز دارند. فقط با تشویق نام نوروزی چیزی حل نمی‌شود.
نظرات بینندگان