arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۴

نتانیاهو کدام کتاب را درسازمان ملل نشان داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که طی سال های گذشته در سخنرانی های خود در مجمع عمومی سازمان ملل نقشه و کاریکاتور ساختگی این رژیم را به نمایش در آورده است، اینبار در حالیکه کتابی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره فلسطین را در دست داشت به فرمایشات ایشان در باره رژیم صهیونیستی اشاره داشت.

به گزارش میزان ، بنیامین نتانیاهو روز گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی و در اظهاراتی جنگ طلبانه به برجام حمله کرد.وی که در کارنامه خود حرکات نمایشی زیادی دارد، این بار کتابی از مقام معظم رهبری را نشان داد و گفت که رهبری جمهوری اسلامی ایران گفته است که اسراییل تا 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت.بنیامین نتانیاهو روز گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی و در اظهاراتی جنگ طلبانه به برجام حمله کرد.

 او که در کارنامه سابقه حرکات نمایشی زیادی دارد، این بار کتابی از مقام معظم رهبری را نشان داد و گفت که رهبری جمهوری اسلامی ایران گفته است که اسراییل تا بیست و پنج سال دیگر وجود نخواهد داشت.

او ادعا کرد این سخنان رهبری تهدیدی علیه زندگی و امنیت شش میلیون یهودی ساکن اسراییل است و از نمایندگان کشورهای حاضر در مجمع خواست تا در مقابل این گونه مواضع ایران سکوت نکنند! او پس از بیان این حرف برای رساندن منظور خود بیش از ۴۰ ثانیه سکوت کرد!
نظرات بینندگان