arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

حمله گازانبري دلواپس‌هاي مجلس به کارلوس کي‌روش!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 دو نماينده مجلس شوراي اسلامي به شدت به کارلوس کروش حمله کردند.حميد رضا رسايي نماينده مردم تهران با انتقاد شديد از سفرهاي کارلوس کروش به روزنامه 90 گفت: «آقاياني که کروش را در پاچه ما کردند، حالا پاسخگو باشند!» رسايي اخيرا هم با حمله به کفاشيان گفته بود، فسادهاي فوتبال به خاطر بي عرضگي اوست.

کفاشيان هم در واکنش به حرف هاي رسايي پاسخ داده بود: «اين افراد نمي‌دانند در فوتبال چه خبر است و فقط مسائل را مي‌شنوند و به دروغ مسائلي را مي‌گويند، سپس مسائل نيز خيلي بد عنوان مي‌شود. مثلاً يک موقع مي‌گويند فلان اندازه پول به خارج از کشور انتقال داده شده است.

 سالي 40ميليارد دلار پول به خارج از کشور انتقال داده مي‌شود و هيچ اتفاقي نمي‌افتد اما اينجا همه حساس شده‌اند.»اما رسايي تنها عضو مجلس نبود که از کروش انتقاد کرد و اسماعيل کوثري ديگر نماينده مجلس هم با حمله به اين مربي، به همان روزنامه گفت: «چرا بايد به يک مربي تا اين حد رو بدهند؟ اقدام نکنند، وزير ورزش را به مجلس احضار مي کنيم.»

ماجراي مرخصي کارلوس کروش تبديل به اهرمي براي فشار به فدراسيون فوتبال شده است. در هفته هاي اخير، انتقادها از کفاشيان و همينطور مربي پرتغالي اوج گرفته است. اين بار حمله مجلسي ها به کروش بسيار جدي تر به نظر مي رسد و ظاهرا هر روز به تعداد مخالف هاي اين مربي افزوده تر مي شود.
نظرات بینندگان