arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۴

کودک 5 ساله قرباني ‌‌بي‌احتياطي پدر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: بي احتياطي و عدم رعايت قوانين و مقررات رانندگي از سوي پدر، کودک پنج ساله را به کام مرگ فرستاد.

سرهنگ علي اصغر شيرمحمدي، شامگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين حادثه در نخستين ساعات صبح امروز در اتوبان زنجان به تبريز رخ داد و با اين سانحه تلخ و ناگوار، والدين اين پسربچه، اعضاي خانواده و اطرافيان در روز عيد سعيد فطر داغدار شدند.

وي اظهارکرد: راننده خودرو سواري پژو 405 بي توجه به عواقب خطرناک حرکت با دنده عقب در اتوبان اين حادثه دلخراش را رقم زد و کودک را که در صندلي عقب خودرو قرار داشت و از طرفي نيز فاقد کمربند ايمني بود راهي آخرت کرد.

شيرمحمدي افزود: وقتي خودرو پژو 405 به صورت دنده عقب در حال حرکت بود به يکباره يک دستگاه خودرو سواري پرايد از راه رسيده و با خودرو که حالت مورب پيدا کرده بود از بغل برخورد و حادثه خونيني را رقم زد.

وي تصريح کرد: کودک که به دليل شدت ضربه وارده در وضعيت وخيمي قرار داشت به همراه پدر که خود نيز مصدوم شده بود بي درنگ جهت مداوا و درمان به مرکز آموزشي درماني تخصصي و فوق تخصصي آيت الله موسوي زنجان منتقل شدند که متاسفانه تلاش پزشکان معالج براي نجات جان پسربچه نتيجه نداد.

رانندگان خودروها بايد يقين بدانند که خطر در جاده همواره در کمين آنان است و کوچکترين بي احتياطي و سهل انگاري ممکن است حوادث تلخي را رقم بزند که جبران آن غيرممکن باشد و پشيماني نيز هيچ عايدي نداشته باشد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: حوالي ساعت 11 و 30 دقيقه ظهر امروز نيز يک دستگاه خودرو پرايد در جاده خدابنده به علت تخطي از سرعت مطمئنه واژگون و خوشبختانه راننده به دليل بستن کمربند ايمني از اين حادثه جان سالم بدر برد و از آنجاکه بر اثر ضربات وارده مصدوم بود به منظور درمان به بيمارستان اميرالمومنين شهرستان خدابنده منتقل شد.

شيرمحمدي افزود: حوالي ساعت 14 و سي دقيقه بعدازظهر امروز نيز يک دستگاه خودرو سواري پرايد در اتوبان زنجان- قزوين به علت خستگي و خواب آلودگي راننده واژگون و راننده نيز که مصدوم شده بود به بيمارستان انتقال يافت.

وي تصريح کرد: همچنين حوالي ساعت 15 امروز نيز برخورد اتوبوس مسافربري از قسمت پشت خودرو با يک دستگاه خودرو سواري پرايد و سپس برخورد اين خودرو با يک دستگاه موتورسيکلت حادثه ساز شد و بر اثر اين سانحه رانندگي نيز يکي از سرنشينان پرايد و همچنين راکب موتورسيکلت مصدوم و راهي بيمارستان شدند.

شيرمحمدي افزود: راننده اتوبوس به دليل برخورد از پشت سر و راکب موتورسيکلت به دليل نقض ماده چهار قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي مقصر شناخته شدند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان