arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

معماي سياسي در پرسپوليس و استقلال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حميدرضا سياسي مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس که شايعه حضور خود در هيات مديره اين باشگاه را تکذيب کرده، همچنان يکي از متحدين وزارتخانه محسوب مي‌ شود.

سياسي که سال گذشته با ماجراجويي هاي خود سال عجيبي را در پرسپوليس گذراند، در حال حاضر به دليل حساسيت هاي سياسي و موضوع بازداشتش قصد حضور مستقيم در دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را ندارد اما مسلم است که شاهرخ سبک دست که قرار بود اسپانسر امسال استقلال بشود، فردي نزديک به اوست که ظاهرا از منابع مالي سياسي براي استقلال هزينه مي‌ کند. البته اين دو هرگز اجازه نداده اند که ارتباطاتشان علني شود اما در باشگاه استقلال همه مي‌ دانند که سبک دست نماينده سياسي است.

اين مدير متمول که سال گذشته با سفارش حميد استيلي به عضويت هيات مديره پرسپوليس درآمد و اقدامات عجيبي مثل برکناري دايي و رحيمي را کليد زد، در زمان مديرعاملي و اوج قدرت سمت خود را در پرسپوليس از دست داد. البته او هرگز رسما از کار خود برکنار نشد ولي بازداشتش به اينجا رسيد که کار اجرايي خود در پرسپوليس را رها کند. حالا سياسي در شرايطي نظاره گر تحولات استقلال و پرسپوليس است که حداقل 3 عضو هيات مديره پرسپوليس رابطه نزديکي با وي دارند. همچنين ممکن است نفر پنجم هيات مديره استقلال نيز شاهرخ سبک دست باشد که وصفش در بالا رفت.

سياسي روز گذشته تاکيد کرده دخالتي در اوضاع و شرايط پرسپوليس (او حرفي از استقلال نمي‌ زند) نخواهد داشت. جالب اينکه ظاهرا وي در پي دريافت مبالغي است که سال گذشته براي پرسپوليس هزينه کرده است. درخواستي که لاجرم منجر به تعامل وي با هيات مديره و مديرعامل جديد پرسپوليس خواهد شد. همچنين بايد سوال کرد که در روزهاي نياز به منابع مالي بالاخره پرسپوليس و هيات مديره جديد از کجا هزينه حضور در فصل نقل و انتقالات را کسب مي‌ کنند؟ به نظر شما اين منبع مالي ناشناخته چه کسي يا چه مجموعه اي خواهد بود؟ اين سوال درباره استقلال هم وجود دارد؛ اينکه اين هيات مديره بدون حضور سبک دست چگونه قادر به کنترل مالي اين باشگاه بدهکار و پردردسر است؟

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان