arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

واکنش حزب الله به اظهارات شاهزاده سعودي عليه ايران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 يکي از نمايندگان فراکسيون وفاداري به مقاومت وابسته به حزب الله لبنان به اظهارات وليد بن طلال شاهزاده ملياردر سعودي واکنش نشان داد.

به گزارش العالم؛ "حسين الموسوي" عضو فراکسيون وفاداري به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به اذعان شاهزاده سعودي "وليد بن طلال" به همسويي با رژيم اسرائيل عليه ايران گفت: يک روزنامه نگار آمريکايي به نقل از وليد بن طلال نوشت که "دشمن ما ايران و دوست ما اسرائيل است". ما اين را از قبل مي دانستيم اما مردم باور نمي کردند و براي توضيح بيشتر سخنان خداوند را ياد آور مي شويم که فرمود: "لتجدن أشد الناس عداوة للذين آمنوا اليهود والذين أشرکوا".

وي اين سوال را مطرح کرد که "خصومت و دشمني شديد و علني يهود در اين برهه زماني با کيست؟" و اينگونه پاسخ داد که "آيا اين دشمني با مقاومت و ملت و امت مقاومت نيست!!!"

حسين الموسوي گفت: حق و حقيقت آشکار شد و ديگر توجيهي براي سکوت، تماشگر بودن يا بي طرفي وجود ندارد زيرا کسي که درقبال حق و بيان حق و حقيقت و حمايت از آن سکوت کند، شيطان گنگ است.

وي سپس خطاب به مسلمانان گفت: اي مسلمانان اي عربها و اي مردم زنده به سخن درآييد و در جايگاه خود در دفاع از دين، تاريخ، سرنوشت و آخرت خود قرار بگيرد.

حسين الموسوي افزود: مراقب باشيد از ننگ دنيا و آخرت و خشم خداوند و لعنت نسل ها به مزدوران صهيونيست ها و سکوت کنندگان درقبال آنها از روي ترس يا تمايل. به کتاب خداوند بازگشت کنيد و غبار از آن بزداييد و بخوانيد "وإذا أردنا أن نهلک قرية أمرنا مترفيها ففسقوا فيها فحق عليها القول فدمرناها تدميرا" آيا سخن خداوند را باور نداريد؟؟؟!!!

بله: راست گفت خداي بلند مرتبه و بزرگ
"وسيعلم الذين ظلموا أي منقلب ينقلبون".
نظرات بینندگان