arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

برانکو: نه ليست مازاد به پرسپوليس دادم نه ليست خريد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درحالي که مديران باشگاه پرسپوليس مي گويند بر اساس ليست ارائه شده از سوي برانکو ايوانکوويچ فعاليت هاي تيم شان براي سال جديد را آغاز کردند، برانکو اين خبر را تکذيب مي کند.

مسئولان باشگاه پرسپوليس مي گويند به رغم نا بساماني شرايط ، پا پس نکشيده اند و تيم شان را براي سال بعد آماده مي کنند. محمد حسين نژادفلاح، قائم مقام باشگاه پرسپوليس که ماه هاست اين تيم بدون مديرعامل را به عنوان قائم مقام اداره مي کند و مشخص نيست او در نهايت قائم مقام چه کسي در اين تيم است ، مي گويد:«من بمب نقل و انتقالات ليگ پانزدهم را با جذب برانکو ايوانکوويچ در اواخر فصل قبل ترکانده ام و ديگر در اين فصل کافي است شرايط را براي او فراهم کنيم تا تيمي خوب ببندد.»

او اينها را بعد از ديدار با نصرالله سجادي مرد شماره 2 وزارت ورزش و نماينده جديد وزير در امور دو تيم استقلال و پرسپوليس گفته است. برانکو در زمان ترک ايران از اينکه نزديک به 320 هزار دلار طلبش پرداخت نشده و نزديک به 150 هزار دلار هم از معوقات دستيارانش را هم به آنها نپرداخته بودند ، به شدت ناراحت بود. او تاکيد کرد تا اين بدهي پرداخت نشود بر نمي گردد.

 البته اگرچه قرارداد مربي کروات براي فصل پانزدهم هم پابرجاست و او دوست دارد در ايران در کشوري که محبوبيت بالايي دارد ، مربيگري را ادامه دهد اما خود بخوبي مي داند اگر پرسپوليسي در حد قهرماني را در اختيار نداشته باشد ، روي محبوبيتش قمار کرده است. پس به همين دليل از مسئولان خواسته تا تيمي در حد قهرماني برايش ببندند.

نژادفلاح که مي داند تا مشخص نشدن تمليف دو تيم سرخابي نمي تواند قولي درباره هزينه ها بدهد در نشست با سجادي دو راهکار را به او مطرح کرده ، يکي واگذاري 3 ساله تيم ها و ديگري امکان تزريق 30 ميليارد براي يک سال به هر يک از اين دو تيم. راهکارهايي که هرکدام شان چالش هاي بزرگي به همراه دارند و بسياري آنها را غيرقابل انجام مي دانند. بعد از اين ديدار اما نژادفلاح که هنوز تماسي را با برانکو نگرفته حرف از بازگشت غريب الوقوع او زد. همچنين در ادامه اخباري از باشگاه پرسپوليس بيرون آمد که نشان مي داد مسئولان تيم مشغول بستن تيم و مذاکره با بازيکنان براي فصل بعد هستند. تيمي که بر اساس ليست مازاد و ليست ورودي باشگاه که برانکو ارائه داده است ، بسته مي شود .

برانکو اما اساسا چنين ليستي را تکذيب مي کند او که در اين مدت که از ايران رفته هنوز هيچ تماس اميدوارکننده اي از تهران نداشته است در تماسي کوتاه با خبرآنلاين ، مي گويد:«خيلي نمي خواهمدر اين باره صحبت کنم. فقط با قدرت به شما مي گويم که نه ليست خريدي به پرسپوليس داده ام و نه ليست مازاد. »

اما اگر مسئولان پرسپوليس اين خبر را نه براي اطمينان خاطر دادن به افکار عمومي که واقعا براي آغاز پروسه ساختن تيم فصل بعدشان رسانه اي کرده باشند ، اين پرسش باقي مي ماند که آنها بر اساس ليست کدام مربي تيم سال بعدشان را مي بندند؟ آيا آنها گزينه اي غير از برانکو دارند؟

منبع : خبرآنلاين
نظرات بینندگان