arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴

کار مجاني برانکو براي پرسپوليس!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برانکو ايوانکوويچ سرمربي پرسپوليس در شرايطي در استانبول با محمدحسين نژادفلاح قرارداد بست که اين توافق نکات جالبي در خود دارد.

به نقل از ناظر قرارداد برانکو و پرسپوليسي ها نکته مهم در اين قرارداد، موضوع کار رايگان برانکو براي پرسپوليس تا پايان فصل 94ـ93 است. همچنين سرمربي پرسپوليس براي فصل آينده 650 هزار دلار دريافتي خواهد داشت. در شرايطي که گفته مي‌ شود، برانکو شايد به ايران بازنگردد، بازخواني اين قرارداد به نقل از آگاه ترين و حقوقي ترين فرد ناظر بر اين قرارداد خواندني است.

* مبلغ قرارداد برانکو ايووانکوويچ 650 هزار دلار براي يک فصل و نيم بسته شده است. برانکو به مديران پرسپوليس گفته بود تا آخر فصل رايگان براي آنها کار مي‌ کند و عدد 650 هزار دلار مبلغ قرارداد فصل کامل حضور او در پرسپوليس است.

* مبلغ 50 هزار دلار پاداش براي صعود پرسپوليس به دور دوم رقابت هاي آسيايي در نظر گرفته شده بود.

* برانکو در صورت پيروزي در دربي 15 هزار دلار پاداش دريافت مي‌ کرد.

* براي هر پيروزي در ليگ‌برتر رقم ناچيزي به عنوان جايزه در نظر گرفته شده بود.

* برانکو اگر موفق مي‌ شد با پرسپوليس الهلال را شکست دهد و به جمع 8 تيم برتر آسيا برسد، 50 هزار دلار ديگر پاداش دريافت مي‌ کرد.

* پاداش قهرماني برانکو براي فصل بعد 400هزار دلار پيش‌بيني شده است. اين به شرطي است که برانکو در فصل بعد سرمربي پرسپوليس باشد.

* پرسپوليسي ها هيچ شرطي در قرارداد برانکو براي فسخ قرارداد در پايان فصل (همين روزها) نگذاشته اند و قرارداد برانکو به مدت يک فصل و باقيمانده فصل گذشته تنظيم شده است.

* موضوع فسخ قرارداد از سوي برانکو چيز تازه اي نيست اما در قرارداد چيزي ذکر نشده. با اين حال طبق قوانين فيفا بازيکن يا مربي اي که 3 ماه حق و حقوق خود را دريافت نکند، مجاز به فسخ يک طرفه قرارداد است. در صورت چنين اقدامي از سوي برانکو کميته انضباطي فيفا داور اختلاف مالي پرسپوليس و سرمربي کرواتش خواهد بود.

* در قرارداد ذکر شده که قرارداد برانکو در سه ماه اول به صورت مجاني است و طبعا 3 ماه مذکور (بند بالا) از فصل تازه و آغاز تعهدات مالي پرسپوليس به سرمربي خارجي اش آغاز مي‌ شود.

* برانکو حداقل 65 هزار دلار پاداش پيروزي مقابل استقلال و صعود به دور دوم آسيا را از پرسپوليس طلبکار بوده و چيزي به او پرداخت نشده است.

* سرمربي پرسپوليس قرار بود از سوي حسين هدايتي 250 هزار دلار پيش از حضور در ايران دريافت کند که اين اتفاق از سوي پرسپوليسي ها رخ نداد و برانکو هم که به ايران آمده بود، کارش را آغاز کرد. اگر تاريخ پرداخت 250 هزار دلار پرسپوليس مشخص شده باشد، برانکو مي‌ تواند از قرمزپوشان به دليل عدم پرداخت تعهدات شکايت کند. در غيراينصورت در صورت عدم حضور برانکو در ايران پرسپوليس مي‌ تواند مدعي باشد چراکه در قرارداد ذکر شده که ايشان تا انتهاي فصل 94ـ93 به صورت رايگان براي پرسپوليس کار کند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان