arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴

«داعش» بيش از 900 نفر را در «تدمر» اعدام کرده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 فعالان سوري از کشته شدن بيش از 900 نفر از اهالي «تدمر» از زمان تصرف اين شهر بدست «داعش» خبر مي‌دهند.

از زمان تصرف شهر «تدمر»، در استان «حمص» واقع در مرکز سوريه بدست «داعش»، اين گروه تکفيري اقدام به انتشار فيلم‌هاي متعددي از کشتار اهالي اين شهر کرده است.

فعالان سوري در اين خصوص تاکيد مي‌کنند که از زمان تصرف تدمر بدست داعش که اواسط هفته گذشته رخ داد، تاکنون بيش از 900 نفر از اهالي اين شهر کشته شدند.

اين فعالان با بيان اينکه برخي از اين افراد در جريان درگيري‌ها و نبردها جان خود را از دست داده‌اند، افزودند: از زمان تصرف اين شهر داعش اقدام به دستگيري و اعدام صدها نفر از اهالي تدمر کرده است.

منابع مذکور با بيان اينکه داعش شيوه‌هاي متعددي را از ذبح و شليک مستقيم به سر گرفته تا اعدام فردي و جمعي براي مجازات اين افراد مورد استفاده قرار داده است، تصريح کردند: در ميان بسياري از اين قربانيان کارمندان دولتي و شهرونداني مشاهده مي‌شوند که به هواداري نظام متهم شده‌ بودند.

اين فعالان خاطر نشان مي‌کنند که از زمان تصرف تدمر تاکنون، اين شهر هر روز شاهد عمليات قتل و اعدام شهروندان در خيابان‌ها و ميدان‌هاي مختلف تدمر است و عناصر داعش تمام کوي و برزن‌ها را براي يافتن باقي مانده سربازان ارتش سوريه و هواداران نظام جست‌وجو مي‌کنند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان