arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

روحاني: تصميمات مهم دولت براي توسعه آذربايجان‌شرقي اعلام مي‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس‌جمهور‌ گفت: تصميمات مهم دولت براي توسعه آذربايجان‌شرقي در سفر استاني اعلام مي‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني دقايقي پيش در بدو ورود به فرودگاه بين‌المللي شهيد مدني تبريز در جمع خبرنگاران به تشريح برنامه‌هاي سفر 2 روزه خود پرداخت.

رئيس‌جمهور با اشاره به هفدهمين سفر استاني خود اظهار داشت: خدا را سپاسگذارم که در ايام شعبانيه اين توفيق نصيب من شد که از سرزمين دلاوران و قهرمانان ايران زمين و تبريز عزيز بازديد داشته باشم و به محضر مردم خوب و دلاور تبريز برسيم.

وي گفت: مطالبات و سخنان مردم را خواهيم شنيد، همچنين برنامه‌هايي را که براي توسعه استان داريم، مطرح کرده و به اطلاع مردم مي‌رسانيم.

حجت‌الاسلام روحاني به برنامه‌هاي خود در تبريز اشاره کرد و افزود: در جمع علما و نخبگان حاضر خواهيم شد و در شوراي اداري استان نيز تصميمات دولت براي توسعه استان را تشريح خواهيم کرد.

رئيس‌جمهور در اين سفر دو روزه، ابتدا با حضور در ورزشگاه تختي تبريز در جمع مردم سخنراني مي‌کند و سپس در جلسه توسعه و سرمايه گذاري استان شرکت و در ادامه با جمعي از ايثارگران، علماء و نخبگان آذربايجان شرقي ديدار مي‌کند.

جلسه شوراي اداري استان و نشست خبري با رسانه‌هاي استاني از ديگر برنامه‌هاي رئيس‌جمهور در اين سفر 2 روزه است.

رئيس‌جمهور پيش از اين به استان‌هاي خوزستان، هرمزگان، سيستان و بلوچستان، ايلام، لرستان، چهارمحال و بختياري، اردبيل، خراسان‌رضوي، زنجان، گلستان، خراسان‌جنوبي، بوشهر، اصفهان، قم، گيلان و فارس سفر کرده است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان