arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

به جاي پاداش پيروزي در داربي طلب‌هاي ما را بدهند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس نسبت به شرايط بد مالي اين تيم اعتراض کرد.

حميدرضا علي‌عسگر در خصوص پيروزي پرسپوليس مقابل استقلال در دربي 80 اظهار داشت: به راحتي استقلال را شکست داديم و از اين مسئله بسيار خوشحالم. اين صحبت من کري‌خواني نيست، چون واقعاً راحت استقلال را برديم.

وي درباره درگيري‌هايي که بين بازيکنان دو تيم پس از پايان بازي رخ داد، خاطرنشان کرد: بالاخره دربي اين چيزها را دارد و اين درگيري‌ها شيريني دربي است. البته با توجه به اينکه استقلالي‌ها مانند بازي رفت مقابل ما شکست خورده بودند اين کارهاي آنها طبيعي بود. مهم اين است که ما توانستيم در ديدارهاي رفت و برگشت استقلال را ببريم تا به خوبي فصل را تمام کنيم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در واکنش به اعتراض استقلالي‌ها به نحوه قضاوت تورج حق‌وردي گفت: اگر کارشناسان داوري بخواهند در خصوص بازي ديروز کارشناسي کنند مطمئنم که اعلام مي‌کنند که داور بايد در دو سه صحنه به نفع ما سوت مي‌زده است. متأسفانه داور حتي پنالتي ما را هم نگرفت و پس از گل عليپور ناخواسته سوت‌هايش به سمت استقلال رفت.

علي‌عسگر درباره اينکه استقلالي‌ها معتقدند داور بايد خطا روي اميد ابراهيمي را پنالتي اعلام مي‌کرد، خاطرنشان کرد: خطا روي ابراهيمي؟ در مورد کدام صحنه صحبت مي‌کنيد؟ مگر فوتبال، پينگ‌پنگ است که هر برخوردي در آن خطا باشد؟

وي درباره اينکه آيا پاداش پيروزي در دربي به بازيکنان پرداخت شده است يا خير، گفت: دست آقايان درد نکند که به فکر ما هستند اما بازيکنان دنبال پاداش نيستند. مديران باشگاه بايد به فکر قرارداد بازيکنان باشند نه پرداخت پاداش به آنها. مسئولان باشگاه نمي‌دانند که ما در زندگي شخصي چقدر مشکل داريم. کاش هواداران هم در جريان اين مسائل قرار بگيرند تا بدانند بازيکنان با چه غيرتي و بدون کمترين امکانات براي پرسپوليس به ميدان مي‌روند.

علي‌عسگر ادامه داد: واقعاً امکانات ما در حد صفر است. متأسفانه پزشکان پرسپوليس چندين ماه است که از جيب خود وسايل و لوازم پزشکي مورد نياز تيم را تهيه مي‌کنند. من به عنوان يکي از قديمي‌هاي تيم از تمام بازيکنان تشکر مي‌کنم و مي‌گويم درود به شرف‌تان که در اين شرايط در هر دو ديدار رفت و برگشت استقلال را شکست داديد.

وي افزود: ما امسال عملکرد پرنوساني داشته و به قول معروف بالا و پايين زياد داشتيم اما خوشحالم که حداقل ليگ با شيريني براي ما تمام شد که اين هم به خاطر تلاش تک تک بازيکنان است. خود من در بازي روز گذشته با استقلال از دقيقه 80 به بعد به خاطر درد شديدي که در کشاله ران داشتم حتي نمي‌توانستم راه بروم اما به خاطر هواداران بازي کردم تا ليگ را به خوبي تمام کنيم.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان