arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

اسلاميان: کي‌روش مي‌ماند و به کارش ادامه مي‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 نايب‌رئيس فدراسيون فوتبال گفت: به جاي تمرکز روي تيم ملي همه ذهن‌ها را حواشي گرفته است.

محمود اسلاميان پس از جلسه کفاشيان و کي‌روش در جمع خبرنگاران گفت: بله جلسه تمام شد بايد دقت کنيم آسيا در جام جهاني 4 سهميه دارد که کره، ژاپن و استراليا سرمايه‌گذاري‌هاي زيادي کرده‌اند و کشورهاي عربي منطقه هم در فوتبال سرمايه‌گذاري کرده‌اند. قطر ميزباني جام جهاني را دارد با اين حال متأسفانه ما به جاي تمرکز بر روي تيم ملي و کاستي‌هايش همه ذهن‌ها و توجه‌هاي ما را حواشي گرفته است. از رسانه‌ها مي‌خواهم که کمک کنند.

اسلاميان در مورد وضعيت کي‌روش گفت: کارلوس کي‌روش قرارداد رسمي با فدراسيون جمهوري اسلامي ايران دارد و هيأت رئيسه هم مصوب کرده که با او کار کنيم. تنها خواسته کي‌روش اين است که نيازهاي تدارکاتي تيم ملي فراهم شود. فدراسيون هم مشکلاتي دارد، منابع فيفا پرداخت نمي‌شود. معاون مالي صدا و سيما قراردادي را امضاء کرده که يک ريال آن پرداخت نشده است. با اين شرايط کار سخت است. بايد به اصولي که داريم پايبند باشيم. قراردادي منعقد شده و فدراسيون فوتبال ما از کي‌روش حمايت مي‌کند. در هيأت رئيسه هم اعضا نظرات خود را به کي‌روش منتقل کردند و او هم با آغوش باز از اين مسائل استقبال کرد. بايد همه کمک کنيم تا تيم ملي موفق شود.

اسلاميان در مورد اينکه همه چيز به نظر مرتب مي‌رسيد تا اينکه وزير ورزش صحبت‌هايي را مطرح کرد و باعث حاشيه شد، گفت: در مورد صحبت‌هايي که من مي‌کنم اگر سؤالي داريد بپرسيد. اگر سؤالي از ايشان داريد از خود ايشان بپرسيد. من در مقامي نيستم که بخواهم نسبت به صحبت‌هاي وزير نظر بدهم فقط مي‌گويم بايد به اصول پايبند باشيم. اصول کار اين است که کي‌روش قرارداد رسمي دارد و هيأت رئيسه فدراسيون هم علي‌رغم قرارداد تصويب کرده که با او ادامه همکاري بدهيم.

نايب‌رئيس اول فدراسيون فوتبال در مورد اينکه بحث کارگر و کارفرماي کي‌روش چه مي‌شود مسئله‌اي که وزير بيان کرد، گفت‌: اگر سؤالي از من داريد بپرسيد سؤالات ديگر را از خودشان بپرسيد.

اسلاميان در مورد اينکه کي‌روش مي‌ماند يا نه،‌ گفت:‌ چاره‌اي جز اين نداريم،‌ کي‌روش ادامه کار مي‌دهد و کارش را انجام مي‌دهد و افشين پيرواني هم قبول کرده که در کنار ايشان کار کند. تيم ملي آبرو و حيثيت تک‌تک ما ايراني‌هاست. وقتي تيم ملي به جام جهاني رفت چقدر ملت ما شاد شدند. بر روي شادي مردم نمي‌توان قيمت گذاشت البته کار سختي در پيش داريم.

وي در مورد اينکه کارفرماي کي‌روش فدراسيون است يا وزارت ورزش گفت: بايد استانداردها را رعايت کنيم. وقتي با مربي در سطح ايشان قرارداد مي‌بنديم مبنا همان قرارداد است. مبناي قراردادي که با تلويزيون هم داريم مشخص است. اين بحث‌ها کمکي نمي‌کند بايد کمک کنيم تا حواشي از فوتبال و ورزش کم شود. فوتبال فضاي رقابتي در دنيا دارد. من در آذربايجان باکو بودم. براي يک ورزشگاه چندين ميليارد خرج کرده بودند. در فضاي رقابتي هرکسي بهتر کار کند موفق‌تر مي‌شود. بايد با کمک دولت و مردم مشکلات را حل کنيم.

وي ادامه داد: وقتي براي بازي پرسپوليس 100هزار نفر به ورزشگاه مي‌آيند يعني اينکه پتانسيل زيادي در فوتبال داريم. پرسپوليس و استقلال سال‌ها بلاتکليف بودند اما وقتي مردم احساس مي‌کنند بايد بيايند 100هزار نفر به ورزشگاه مي‌آيند بايد قدر اين سرمايه بزرگ انساني را بدانيم

اسلاميان در مورد حضورش در فدراسيون فوتبال گفت: من نايب‌رئيس فدراسيون فوتبال هستم و به دعوت کفاشيان آمدم و هدفم هم فقط خدمت است.

وي در مورد اينکه چرا برخلاف صحبت‌هاي وزير صحبت کرده، گفت:‌ من صحبت مخالفي انجام ندادم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان