arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۴

الرمادي در آستانه سقوط

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 اين مقام مسئول در گفتگو با "سي ان ان" افزود: نيروهاي داعش امروز در سه منطقه شرقي الانبار پيشرفت‌هاي چشمگيري داشته‌اند و به سمت مناطق مرکزي اين شهر در حرکتند.

به گزارش سي ان ان، يکي از مقامات عراقي امروز چهارشنبه گفته است که شهر مهم "الرمادي" ممکن است طي چند ساعت به دست تروريست هاي داعش بيفتد که طي چند روز اخير در اين منظقه پيشروي کرده‌اند.

در اطراف شهر الرمادي که در ۱۱۰ کيلومتري غرب بغداد واقع شده است و مرکز استان الانبار، قلب مناطق سني نشين عراق است، درگيري‌هاي شديدي رخ داده است.

معاون شوراي شهر استان الانبار مي‌گويد که مشخص نيست که نيروهاي دولتي تا چه زماني بتوانند مقابل جنگجويان داعش مقاومت کنند، او از دولت عراق درخواست نيروهاي کمکي کرده و خواهان حمله‌هاي هوايي نيروهاي ائتلاف به رهبري آمريکا عليه داعش است.

اين درخواست در حالي مطرح مي‌شود که روز گذشته نيز حيدر العبادي در ديدار با باراک اوباما خواهان کمک‌هاي بيشتري در مبارزه با داعش بوده است.

حملات اين گروه تروريستي در منطقه الرمادي عليرغم حمله‌هاي هوايي نيروهاي ائتلاف به رهبري آمريکا افزايش داشته است و جنگجويان داعشي از چند زاويه به اين شهر فشار وارد مي‌کنند.

معاون شوراي شهر الانبار مي‌گويد که نيروهاي داعش امروز چهارشنبه در سه منطقه شرقي الانبار پيشرفت‌هاي چشمگيري داشته‌اند و به سمت مناطق مرکزي اين شهر در حرکتند.
نظرات بینندگان