arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۴

پيروزي پرسپوليس برابر النصر در شب باشکوه آزادي/ افزايش شانس صعود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تيم فوتبال پرسپوليس امروز چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آزادي ميزبان النصر عربستان بود که در پايان موفق شد مقابل ديدگان يکصد هزار تماشاگر خود حريف عربستاني را با نتيجه يک بر صفر شکست دهد. مهدي طارمي(۶۱ - پنالتي) تنها گل سرخپوشان را به ثمر رساند

ديدار رفت اين دو تيم در گروه A رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه ۳ بر صفر به سود النصر به پايان رسيده است.

پرسپوليس اين ديدار را بهتر آغاز کرد و در دقيقه ۵ چيزي نمانده بود که مهدي طارمي در موقعيت تک به تک قرار بگيرد اما هاوساوي مانع از ادامه حرکت مهاجم پرسپوليس شد. داور مسابقه مي توانست حتي با کارت قرمز اين بازيکن را جريمه کند اما به کارت زرد بسنده کرد.

پرسپوليس در ادامه بازي بهتري را به نمايش گذاشت و چندين موقعيت گل خلق کرد که خطرناک ترين آنها به دو ضربه سر اميد عاليشاه و حميد علي عسگري برمي گردد که اولي به بيرون رفت و دومي با واکنش عالي دروازه بان النصر مواجه شد.

النصر هم در دقايق پاياني نيمه نخست چندين حمله خطرناک بر روي دورازه پرسپوليس طراحي کرد که مدافعان پرسپوليس آن را دفع کردند.

با شروع نيمه دوم پرسپوليس با هدف رسيدن به گل برتري تلاش کرد و هر چند حملاتش زهردار نبود اما در دقيقه ۶۱ روي يک کار خوب و حرکت مهدي طارمي درون محوطه جريمه النصر به يک ضربه پنالتي دست پيدا کرد که اين ضربه را خود طارمي به زيبايي گل کرد.

پس از اين گل براي دقايقي بازي رنگ خشونت به خود گرفت و بازيکنان دو تيم به خاطر خطاي بازيکن النصر روي بازيکن پرسپوليس به درگيري لفظي پرداختند که با دخالت داور و دادن کارت زرد به عاليشاه پس از دقايقي خاتمه پيدا کرد. در اين صحنه پيام صادقيان که پشت دروازه در حال گرم کردن خود بود به ميانه زمين و محل درگيري دويد که از سوي داور مسابقه با کارت زرد جريمه شد.

در دقايق پاياني تيم النصر حملات زيادي را روي دروازه پرسپوليس پي ريزي کرد اما دفاع خوب سرخپوشان اجازه نداد دروازه اين تيم باز شود تا شاگردان حسين عبدي با کسب سه امتياز اين ديدار ۹ امتيازي شوند و در صدر گروه قرار گيرند و از شانس بالايي براي صعود به مرحله بعد برخوردار شوند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان