arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴

پايان دو ساعت جلسه غيرعلني مجلس/ بدرقه گرم نمايندگان از تيم مذاکره کننده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نشست غيرعلني مجلس با محمد جواد ظريف و تيم مذاکره کننده هسته اي ظاهرا پاياني خوش داشت چرا که اعضاي تيم لبخند بر لب از صحن خارج شدند و نمايندگان به گرمي آنها را بدرقه کردند.

در حالي که نمايندگان سرگرم بدرقه محمد جواد ظريف و تيم مذاکره کننده بودند، جلسه علني مجلس شوراي اسلامي آغاز شد.

جلسه غيرعلني مجلس شوراي اسلامي براي بررسي نتايج نشست سوئيس با حضور محمدجواد ظريف وزير امور خارجه و اعضاي تيم مذاکره کننده در ساعت 8 و 21 دقيقه به رياست علي لاريجاني آغاز شد.

نخستين سخنران اين جلسه علي اکبر صالحي رييس سازمان انرژي اتمي بود که نشست هاي فني لوزان را تشريح کرد. پس از او محمد جواد ظريف در مورد سياست هاي 1+5 و چگونگي انجام تعهدات از سوي 1+5 سخناني ايراد کرد.

اتفاقات داخل صحن علني مجلس در حالي رخ داد که در طول اين دو ساعت دستگاه جمر در صحن مجلس وصل شده بود و خبرنگاران به سختي مي توانستند با نمايندگان در داخل صحن علني مجلس صحبت کنند . اگر هم امکان صحبت با نمايندگان فراهم مي شد يا آنان حاضر به صحبت نمي شدند و يا تلفن همراهشان خاموش بود. تنها برخي از نمايندگان حاضر به صحبت درباره جزئيات جلسه غيرعلني شدند.

ساعت 10 صبح با اعلام آغاز جلسه علني ، خبرنگاران به صحن راه يافتند و نمايندگان را ديدند که سرگرم بدرقه محمدجواد ظريف وزير امور خارجه و اعضاي تيم مذاکره کننده هسته اي هستند.

ظريف و اعضاي تيم مذاکره کننده نيز لبخند بر لب در حالي که با نمايندگان گفت وگو مي کردند ، صحن مجلس را ترک کردند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان