arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

قيمت سکه و دلار در آخرين روز کاري

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دلار در شرايطي آخرين روز کاري سال جاري را پشت سر گذاشت که براي دومين روز پي در پي با قيمتي معادل 3360 تومان فروخته شد.

به گزارش خبرآنلاين، بازارهاي داخلي آخرين روز کاري سال جاري را با دامنه نوسان‌ اندک در دو بازار ارز و سکه پشت سر گذاشت.

سکه و دلار که در روز چهارشنبه به ترتيب روي قيمت‌هاي 3360 و 940 هزار تومان متوقف شده بود در آخرين روز کاري سال به ترتيب قيمت هايي معادل 3360 و 945 هزار تومان داشتند. بر اين اساس قيمت دلار در بازار ثابت باقي ماند و سکه با 5 هزار تومان افزايش به 945 هزار تومان رسيد.

پس از آنکه روز دوشنبه هفته جاري دلار با 65 تومان افزايش قيمت به 3310 تومان رسيد سبب شد تا نخستين رشد اين ارز معتبر جهاني در 18 روز گذشته اتفاق افتد.

بازار ارز در شرايطي آخرين ساعت هاي کاري خود در سال جاري را به پايان رسانده که اصلي ترين موضوع مورد توجه اين بازار مذاکرات هسته‌اي ايران و گروه 1+5 است. گمانه زني هايي که از جو مثبت مذاکرات ايران با 1+5 منتشر شده حکايت از اين دارد که روند قيمت دلار در سال 94 نزولي خواهد بود. اتفاقي که با فرا رسيدن روزهاي پاياني سال و آرامش حاکم بر بازار ارز بر آن تاکيد مي شود.

گفتني است در جريان معاملات روز پنج شنبه نيم سکه ۵۳۲ هزار تومان به فروش رفت و ربع سکه قيمتي معادل ۲۸۰ هزار تومان داشت. همچنين نرخ هر گرم طلاي زرد ۱۸ عيار در بازار داخلي ۹۶ هزار و ۴۰۰ تومان و نرخ هر اونس طلا در بازارهاي جهاني ۱۱۶۶ دلار است.

از سوي ديگر در آخرين روز کاري سال جاري هر يورو ۳۶۷۰ تومان، هر پوند ۵۰۸۰ تومان و هر درهم امارات ۹۱۵ تومان اعلام به فروش رفت.
نظرات بینندگان