arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

درخشان به دنبال ضدحمله

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 خبرگزاري فرانسه در گزارشي از احتياط سرمربي پرسپوليس در بازي فرداي اين تيم مقابل النصر عربستان خبر داد.

تيم فوتبال النصر عربستان فردا (سه‌شنبه) آزمايش سختي را مقابل پرسپوليس خواهد داشت، ديداري که در استاديوم ملک فهد رياض در چارچوب هفته سوم ليگ قهرمان آسيا برگزار مي‌شود.

النصر اميدوار است در اين بازي اولين پيروزي خود را به دست بياورد تا تعقيب پرسپوليس صدرنشين اين گروه را همچنان ادامه دهد. از سوي ديگر پرسپوليس به دنبال سومين پيروزي پياپي در اين بازي است تا صعود خود را به مرحله حذفي قطعي کرده يا حداقل با يک امتياز از اين بازي به ايران برگردد.

خورخه داسيلوا سرمربي اوروگوئه‌اي تيم النصر در اين بازي به دنبال 3 امتياز است تا تيمش بتواند در مرحله حذفي حاضر شود و به همين دليل النصر بازي را از ابتدا هجومي آغاز خواهد کرد تا با زدن يک گل برنامه‌هاي پرسپوليس را از همان آغاز بر هم زده بازيکنان اين تيم نيز براي ادامه بازي روحيه دوچنداني کسب کنند، هرچند که اين تيم ابراهيم غالب و خالد الغامدي را به دليل مصدوميت و محروميت در ترکيب خود ندارد.

در مقابل پرسپوليس در اين گروه با 6 امتياز در صدر است و در پي کسب پيروزي سوم يا حداقل مساوي در اين ديدار است تا بدون شکست بتواند نصف راه صعود به مرحله حذفي را قطعي کند.در اين مسابقه حميد درخشان سرمربي پرسپوليس با توجه به قدرت فني حريف به دنبال اجراي شيوه دفاعي و اجراي ضد حملات است تا در يکي از اين ضدحملات بتواند تيمش به گل برسد که در اين صورت کار حريف براي ادامه بازي سخت خواهد شد.

 همچنين بارزترين بازيکنان پرسپوليس که در ليگ ايران در جايگاه نهم است مي‌توان به سوشا مکاني،‌ بنگر، نوري،‌ حاتمي، نورالهي و اومانيا و گابريل اشاره کرد.خبرگزاري فرانسه در پايان ضمن اشاره به تاريخچه ديدار النصر و تيم‌هاي ايراني از جمله سايپا و استقلال نوشته است اين تيم در 5 بازي آخر خود با تيم‌هاي ايراني صاحب دو شکست، دو پيروزي و يک مساوي شده است.

بازي فرداي النصر ششمين تقابل اين تيم با تيم‌هاي ايراني و دومين مقابله صعودي‌ها با پرسپوليس است. اين تيم در سال 1997 موفق شده بود در مرحله يک چهارم نهايي جام باشگاه‌هاي آسيايي در سال 1997 با نتيجه 3 بر 2 پرسپوليس را شکست داد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان