arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

نکونام همچنان بلاتکلیف

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جلسه بي‌نتيجه كاپيتان تيم‌ ملي و مسئولان اوساسونا.

به گزارش خبر ورزشی، ظاهراً مشکلات مالی باشگاه اوساسونا حالا حالاها حل نخواهد شد. این باشگاه به دلیل اختلاس و همین‌طور تبانی اوضاع بغرنجی را سپری می‌کند و هیچ بعید نیست فصل آینده را در لیگ دسته سوم اسپانیا سپری کند.

اين تيم نتايج ضعيفي به ‌دست ‌آورده و اوضاع جالبي در رقابت‌هاي آدلانته ليگ ندارد. با اين حال مسئولان اميدوارند كه در پايان فصل تيم در اين ليگ بماند اما خطر سقوط از جناح ديگري هم اوساسونا را تهديد مي‌كند. در صورتي كه مسئولان نتوانند ثابت كنند كه اوساسونا در تباني‌ها نقش داشته، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اسپانيا اين تيم را به يك دسته پايين‌تر مي‌فرستد. اين باشگاه تلاش مي‌كند تا با ارائه مدارك مورد نياز افراد را در مظان اتهام قرار دهد و بتواند خود را تبرئه كند. در حال حاضر پاي دو بازيكن و چند مسئول ديگر در موضوع تباني باز شده و بهترين حالت براي اوساسونا آن است كه ثابت شود باشگاه در تباني‌ها نقش نداشته و اين افراد بوده‌اند كه پشت پرده چنين فعاليت‌هايي كرده‌اند.

با اين وضعيت خيلي از بازيكنان ترجيح مي‌دهند از اوساسونا جدا شوند و بتوانند به باشگاهي بروند كه آرامش بيشتري داشته باشد، به همين دليل تيم هر هفته نتايج بدتري مي‌گيرد و بعيد به نظر مي‌رسد تا پايان فصل خود را از اين وضعيت نجات دهد. جواد نكونام هافبك ايراني اوساسونا نسبت به ديگر بازيكنان با مشكلات عميق‌تري روبه‌رو است. اين باشگاه از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ موظف بود پول ماليات قرارداد اين بازيكن را پرداخت كند كه سه سال را پرداخت كرد و مابقي را نه. اين ماليات شامل جريمه هم شد و در حال حاضر اوساسونا بايد پول زيادي را به اداره ماليات پرداخت كند. تا آن زمان حساب‌هاي نكونام مسدود است و نمي‌تواند كارهاي بانكي‌‌اش را انجام دهد. او در روزهاي اخير با مسئولان باشگاه جلسه‌اي را برگزار كرد و از آنها خواست تا هرچه سريع‌تر تكليفش را روشن كنند. اين جلسه بي‌نتيجه بود و سران باشگاه گفتند هيچ پولي ندارند كه پرداخت كنند. آنها در اين جلسه رو به او گفتند: «تمام پول‌هاي‌مان را برده‌اند. فعلاً تا زمان مشخص شدن پرونده اختلاس در بــاشــــگاه‌ها، نمي‌توانيم به حساب‌هاي‌مان دسترسي داشته باشيم.»

كشـــاله نكونام آسيب ديد
جواد نكونام به دليل آسيب‌ديدگي بازي امروز اوساسونا مقابل الكوركون را از دست داد. اين بازيكن در تركيب ثابت قرار داشت اما به دليل آسيب‌ديدگي در تمرين روز پنج‌شنبه، از تركيب خارج شد. نكونام با مصدوميت كشاله پا روبه‌رو شده كه مصدوميتي قديمي براي كاپيتان تيم‌ملي است. نكونام قبل از جام‌جهاني‌ هم با مصدوميت كشاله روبه‌رو بود. او به احتمال فراوان از بازي بعدي در كنار تيمش خواهد بود. كريم انصاري‌فرد اما مشكلي براي بازي مقابل الكوركون ندارد و احتمالاً به عنوان بازيكن ذخيره وارد زمين خواهد شد.

جواد بعد از خداحافظي مربي تيم ملي مي‌شود
نكـونام دستيار ايراني ايده‌آل كروش
پس از اتفاقاتي كه در ۳ برهه ميان كارلوس كروش با دستياران ايراني‌اش رخ داد، اكنون سرمربي تيم ملي حساسيت خاصي به انتخاب دستيار پيدا كرده و به فدراسيون فوتبال هم اعلام كرده براي اين مقطع از پذيرش دستيار ايراني ممانعت خواهد كرد.

اميد نمازي، مجيد صالح و علي كريمي يكي، پس از ديگري قيد ادامه همكاري با كارلوس كروش را زدند. اما آخرين شنيده‌هاي ما حكايت از آن دارد كه جواد نكونام پس از خداحافظي با بازيگري گزينه اول كارلوس كروش براي حضور در كادرفني تيم ملي است. اينكه نكونام چه زماني بخواهد كفش‌هايش را آويزان كند، هنوز مشخص نيست ولي همان روز توسط كارلوس كروش به همكاري دعوت مي‌شود.

روابط جواد و كارلوس به قدري صميمانه است كه ساير ملي‌پوشان اين ۲ نفر را به پدر و پسر تشبيه مي‌كنند. نكونام به زبان كروش هم تسلط كامل دارد و از هر لحاظ براي او يك دستيار ايراني ايد‌ه‌آل به شمار مي‌رود.
نظرات بینندگان