arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

واکنش باشگاه استقلال به اظهارات افجه اي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 باشگاه استقلال در بيانيه‌اي نسبت به اظهارات عضو سابق هيات مديره اين باشگاه واکنش نشان داد.

باشگاه استقلال نسبت به بيانيه صادر شده از سوي سيد سعيد افجه‌اي، عضو سابق هيات مديره اين باشگاه واکنش نشان داد. در اين بيانيه آمده است:

در پي اظهارات روزهاي گذشته سيد سعيد افجه‌اي عليه باشگاه استقلال، اين باشگاه تمايلي به پاسخگويي نسبت به آن اظهارات نداشت اما بيانيه اخير نامبرده حائز نکاتي است که جهت تنوير افکار عمومي بايد نسبت به آن مسائلي اشاره شود.

1- آقاي افجه‌اي به عنوان عضو علي البدل در هيات مديره استقلال حضور داشته و حکم ايشان را وزير محترم ورزش و جوانان صادر کردند، طبيعي است که امروز هم با حکم ايشان از سمتشان برکنار شوند.

2- بهرام افشارزاده، مديرعامل استقلال از جايگاه مشاورت وزير و پيرو جلسه خود با وزير محترم درخواستي را از ايشان داشتند و خواهان لغو حکم عضو علي البدل بودن سيد سعيد افجه‌اي شدند که آقاي گودرزي هم به پيشنهاد مشاورشان پاسخ مثبت دادند. به اين ترتيب با لغو حکم نامبرده، خود به خود سخنگويي افجه‌اي هم در باشگاه استقلال لغو شد و مديرعامل استقلال هم جهت اطلاع و احترام به ساير اعضاي هيات مديره از طريق تماس تلفني اين مسئله را به ديگر اعضا اطلاع داد.

3- بنا به گفته‌هاي جناب آقاي اميررضا خادم، برخي از اعضاي هيات مديره استقلال قرار بوده به باشگاه استقلال کمک مالي کنند. از جمله آقاي افجه‌اي که قرار بود يک ميليارد تومان به صورت مستقيم به باشگاه استقلال پرداخت کند اما متاسفانه يک ريال هم تا به امروز از سوي او به استقلال پرداخت نشده است.

4- طبيعي است با توجه به علاقمندان زياد به استقلال و حضور در هيات مديره استقلال، قطعا حضور افجه‌اي بايد به صلاح استقلال باشد. به اين معنا که نامبرده بايد در يکي از حوزه‌هاي اقتصادي، مديريتي يا فني به تيم کمک مي‌کرد اما همانطور که پيش‌تر اشاره شد، وي که در بعد فني مثل آقايان معيني و پورحيدري توانايي نداشت، بايد در بحث مالي به استقلال کمک مي‌کرد که اين اتفاق هرگز رخ نداد. حال پرسش اين است که چرا بايد آقاي افجه‌اي در هيات مديره استقلال باقي بماند؟ به صرف هوادار استقلال بودن مي‌توان کسي را عضو هيات مديره استقلال کرد؟ طبيعتاً افراد زيادي هستند که از آقاي افجه‌اي استقلالي‌ترند اما کرسي هيات مديره استقلال محدود است و کساني مي‌توانند در آنجا قرار بگيرند که کمک حال اين تيم باشند.

5- آقاي افجه‌اي نه تنها هيچگاه به استقلال کمک مالي نکرد بلکه اقدامات او تنها در جهت مصاحبه و کسب شهرت بوده است. افجه‌اي به خوبي مي داند که عضو علي البدل در جلسه هيات مديره شرکت نمي کند اما بنا به نظر لطف رئيس هيات مديره، دبير هيات مديره و مديرعامل باشگاه به جلسات هيات مديره استقلال دعوت مي شد.

6- اعضاي هيات مديره استقلال با حکم وزير محترم ورزش و جوانان منصوب شده اند و امروز وزير محترم صلاح دانسته که يکي از اعضايي که به تعهداتش عمل نکرده را از عضويت برکنار کند. استقلال ملک شخصي افراد نيست و کسي نمي تواند براي ماندن در هيات مديره اين باشگاه از نام بزرگان اين تيم خرج کند. برخلاف فرافکني هاي نامبرده ، دليل برکناري او ماجراي هدايا نبوده بلکه مصاحبه هاي خارج از چارچوب و بدون هماهنگي و خارج کردن اخبار جلسات داخل باشگاه بوده است. وظيفه سخنگو، سخن گفتن در راستاي اهداف استقلال است و بايد اين اظهارات با هماهنگي مديرعامل باشد، نه اينکه افراد راسا به صحبت کردن بپردازند.

7- يک روز افراد با حضورشان به استقلال کمک مي کنند و امروز آقاي افجه اي با نبودنشان به استقلال کمک مي کنند. اين حرص و ولع اقاي افجه اي براي ماندن در استقلال شائبه هايي را در ذهن هواداران و مقامات مسئول ايجاد کرده که جاي تعجب دارد. از سويي ديگر بي شک در آينده و در صورت ادامه شايعه پراکني هاي آقاي افجه اي، باشگاه استقلال ناگفته هاي ديگري را درباره او مطرح خواهد کرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان