arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

قلعه‌نويي: فتح الله زاده هر چه از من مي داند، بگويد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سر مربي تيم استقلال گفت: هرگز جسارت نمي کنم با افشارزاده اختلافي داشته باشم و از هيات مديره هم توقع ندارم از من حمايت کنند.
امير قلعه‌نويي در نشست خبري قبل از ديدار با نفت مسجد‌سليمان ضمن تسليت به مناسبت ايام فاطميه اظهار داشت: از سازمان ليگ تشکر مي‌کنم که شرايط اطلاع ‌رساني را براي همه فراهم کرده است.

وي افزود: هر بازي شرايط خاص خودش را دارد و نفت مسجد سليمان هم در حمله و هم در دفاع خوب کار مي‌کند و بايد از اين تيم‌ها ترسيد.
وي افزود: ما هم استقلال هستيم و شرايط بازي‌هايمان در نيم‌فصل دوم بهتر شده ولي هنوز با ايده‌آل‌هايمان فاصله داريم. ما هر دو هفته يک بار بازي مي‌کنيم و اين يک مقدار کار را براي ما سخت کرده است. در مجموع اميدوارم با يک بازي خوب و حمايت‌ تماشاگران‌مان به 3 امتياز بازي برسيم. ما به حمايت مردم نياز داريم.

قلعه‌نويي تاکيد کرد: معرفت در تيم ما جا افتاده و اين موضوع خيلي به ما اميدواري مي‌دهد. صداقت در تمرينات ما در نيم‌فصل دوم به وجود آمده و اميدوارم اين شاخصه‌ها فردا به ما کمک کند.

قلعه‌نويي در خصوص مصدوميت و محروميت بازيکنان تيمش گفت: بيک‌زاده مصدوم است و 2 بازيکن ما هم محروم هستند. آن هم از آن محروم‌هايي که خودتان بهتر مي‌دانيد.
سرمربي تيم استقلال در ادامه صحبت‌هاي خود در پاسخ به اين سوال که آيا شما با اين تعطيلي آينده ليگ که قرار است براي بازي هاي تيم اميد صورت بگيرد موافقيد يا خير، گفت: هرچه صلاح فوتبال ما باشد ما تقديم مي‌کنيم. من خاطره دارم که وقتي به تايلند مي‌رفتيم بازي با ذوب آهن ما را به تعويق نينداختند. سال گذشته نه به ما کمک کردند بلکه عليه ما جبهه گرفتند. اما همين جا اعلام مي‌کنم اگر اين تعطيلي آينده ليگ مي‌تواند به ما کمک کند من هيچ مشکلي با آن ندارم ولي اين کار را با ما نکردند.

خبرنگاري گفت: شما چکار کرديد که استقلال به کورس قهرماني برگشت که قلعه‌نويي گفت: اول اينکه لطف و عنايت خدا شامل حال ما شد و ضمن اينکه بازيکنان ما به يک سري مسائل پي بردند. خوشبختانه از لحاظ ذهني بازيکنان به آمادگي لازم رسيدند و با دو سه تغيير در نيم‌فصل دوم بازيکناني مثل عنايتي و طالب‌لو که بزرگتر تيم هستند آمدند و به تيم کمک کردند.

وي افزود: اين نفرات در تيم ما بزرگي مي‌کنند و عين برخي‌ها سياه‌بازي نمي‌کنند. حالا ما تبديل به يک تيم خوب شده‌ايم. نتايج آخر فصل هم دست خدا است ولي مهم اين است که تيم ما يکدل شده است. برخي‌ها در گذشته سياه‌بازي مي‌کردند و دنبال منافع شخصي خود بودند اما حالا قبول دارم که فاصله ما با صدر جدول کم شده اما هنوز با استقلال ايده‌ال‌مان فاصله داريم.

سرمربي تيم استقلال در مورد زمان بازگشت کرار به ايران گفت: من کار کرار را تائيد نمي‌کنم اما فضايي درست کردند که انگار اولين بار است چنين اتفاقي در تيم ايران مي‌افتد در ايران از اين اتفاقات زياد افتاده است. ديديد که کرار مصاحبه‌اش را تکذيب کرد و حتي مصاحبه هم کرد اما نمي‌دانم چرا برخي‌ها اين کار را رها نمي‌کنند. آقايان کارشناس هر روز در اين باره مصاحبه مي‌کنند. ما به زمانش با کرار برخورد مي‌کنيم و باشگاه استقلال هم بارها در اين مورد صحبت کرده اما فضايي ايجاد شده که متاسفانه بازگشت او زمان خورده است. رفتار‌هاي با کرار نه اخلاقي بود نه فني و نه قانونمند.

وي تاکيد کرد: ما کرار را 4 جلسه محروم داريم و هم از لحاظ فني و اخلاقي وقتي او را 3 جلسه يا 2 جلسه محروم مي‌کنند در بازي با گسترش عملکرد خوبي نداشت. اتفاقا من با کمالوند صحبت کردم و گفتم چرا پنجشنبه اين حکم را اعلام کردند. اگر 4 روز زودتر اعلام مي‌کردند او به درد ما مي‌خورد. او به شمال رفته بود و بلافاصله به تهران برگشته و درست در فاصله چند ساعت به بازي او به تبريز رسيده است. آقايان در واقع کرار را 4 جلسه محروم کردند. البته من يک اشتباهي کردم و اگر بازيکن داشتم اصلا کرار را به تبريز نمي‌آوردم. مثلا مي‌گويند اولين‌ها را انتخاب کنيم و معرفي کنيم ولي ما اولين احکام و اولين اتفاق را هم در مورد من داريم مي‌بينيم و اين چيزها به تازگي مد شده است. کرار در رابطه با باشگاه در ارتباط است و ما با او صحبت مي‌کنيم.

سرمربي تيم استقلال در ادامه نشست خبري در خصوص اينکه مصاحبه‌هاي چند روز اخير تمرکز شما را به هم نزده گفت: امسال يک گروهي اين کارها را انجام مي‌دهند و هرچه تيم نتيجه مي‌گيرد شدت اين فشارها بيشتر مي‌شود. البته من بايد اينجا بگويم که قضاوت را به مردم مي‌سپارم چون بازيکنانم يک ريال نگرفته‌اند و مخلصانه دارند کار مي‌کنند.

وي افزود: شايد خيلي‌ها از اين فضا ناراحتند و دست‌شان از خيلي جاها کوتاه شده است. آقايان در دفترشان جلسه مي‌گذاشتند و رفتار اين آقايان اظهر من‌الشمس بود.
وي تاکيد کرد: اگر کسي استقلالي باشد هيچ وقت به استقلال ضربه نمي‌زند مگر آقاي فتح‌الله زاده و دوستانش حرفشان را نزدند؟ براي من جاي تعجب دارد که چرا آن حرفها را زده اما من از اين تريبون استفاده مي‌کنم و مي گويم آقاي فتح‌الله‌ زاده با وجود اينکه با من چند جام آورده و با هم سالها کار کرديم اما دوست دارم ايشان هرچه مي‌داند بگويد.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا آقاي افشار‌زاده مصاحبه‌اي کرده و گفته آقاي قلعه‌نويي از من ناراحت بود گفت: من از اين موضوع خبر ندارم ولي من همين جا مي‌گويم حرفي که در چارچوب حيطه خودم باشد مي‌زنم و از کسي توقع ندارم از من حمايت کند. حتي از مدير‌عامل و هيأت‌مديره چنين توقعي ندارم و آن چيز‌هايي که به من مربوط است را انجام مي‌دهم. هر کاري هم که انجام مي‌دهم براي منافع استقلال است و باز هم مي‌گويم براي استقلال کيسه ندوختم و دوستان مي‌دانند چه قرارداد‌هايي براي استقلال گذاشته‌ام.

وي تاکيد کرد: زماني که تيم در دسته 3 بود باز هم براي مردم و استقلال تلاش مي‌کردم اما همين جا مي‌گويم دو تن از دوستانم براي کمپ استقلال زحمت کشيدند و سکوهاي آنجا را درست کرده‌اند. ما اين کارها را کرديم اميدوارم خدا قبول کرده باشد. فتح‌الله‌زاده هم براي استقلال زحمت کشيده و دوست خوب من است اما در اين برهه صحبت کردن او براي من تعجب‌آور بود.

سرمربي تيم استقلال در خصوص اينکه آيا در اين شرايط فرصتي براي گرفتن نفت و فولاد در دو هفته آينده وجود دارد يا خير گفت: من قبول دارم که حضور اين دو تيم در آسيا براي ما و سپاهان يک فرصت است و اين مسئله را قبول دارم. اما از آن سو هم از شرايط مسابقه دور هستيم. شما فرض کنيد ما سال قبل هرچه خواهش کرديم که تيم مي‌خواهد به جمع 4 تيم برتر آسيا برود و بازي ما را عقب بيندازد قبول نکردند. در حال حاضر تيم‌هايي که در ليگ قهرمانان حضور دارند در يک قسمت به نفع‌شان هست و در يک قسمت ديگر هم به ضرر ما است.

سرمربي تيم استقلال با اشاره به نقل قول افشار‌زاده در يکي از روزنامه‌ها گفت: افشار‌زاده با من رابطه خوبي دارد و پدر ورزش ايران است. درست است که او در خانواده آبي حضور دارد ولي به خاطر زحماتي که براي اين ورزش کشيده هرچه بگويد مي‌پذيرم. من افشار‌زاده را قلبا دوست دارم و 30 سال است او را مي‌شناسم. نگاه او يک نگاه ديگر است و من هيچ وقت خودم را در جايگاهي نمي‌بينم که بخواهم با او اختلاف پيدا کنم. من به او جسارت نمي‌کنم و آن روزنامه هم که ديگر معلوم است و خودتان بهتر مي‌دانيد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان