arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

قلعه‌نويي: قبلا در استقلال بازيکناني بودند که پول مي‌گرفتند و سياه‌بازي مي‌کردند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در تيم استقلال الان بازيکناني وجود دارند که نه پول مي‌گيرند و نه سياه‌بازي مي‌کنند.

امير قلعه‌نويي پس از پايان تمرين امروز تيمش در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا به باشگاه نفت تبريک مي‌گويم که به ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد و 4 سهميه ايران در آسيا را حفظ کرد و تشکر مي‌کنم از هواداراني که اين تيم را تنها نگذاشتند.

قلعه‌نويي در مورد وضعيت استقلال پيش از بازي مقابل گستر‌ش‌فولاد تبريز گفت: خوشبختانه شرايط تيم ما خوب است و تمرينات بانشاطي انجام مي‌دهيم و منيت‌ها از تيم ما رفته و کساني در تيم حضور دارند که استقلال و مردم را دوست دارند و دنبال پول نيستند و سياه‌بازي هم انجام نمي‌دهند.

وي ادامه داد:‌بازيکنان قديمي و جديدي که در استقلال حضور دارند پولي نگرفتند و بزرگان تيم دور هم جمع مي‌شوند و مي‌گويند که براي مردم بازي مي‌کنيم اما قبلا اين طور نبود و بازيکناني بودند که پول مي‌گرفتند و سياه بازي هم مي‌کردند.

سرمربي تيم استقلال تصريح کرد:‌براي بازي روز جمعه دو سه بازيکن را نداريم و محروميت کرار هم براي من جاي تعجب دارد چون نه گزارشي در اين باره وجود دارد و نه ماده قانوني به حکم مي‌خورد اما من چون مربي استقلال هستم اين اتفاق مي‌افتد و شايد اگر من مربي نبودم و کسي ديگري جاي من بود کرار محروم نمي‌شد و فکر مي‌کنم او چوب مرا مي‌خورد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان