arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳

نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپوليس شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم مقام جديد باشگاه پرسپوليس مي‌گويد هيچ کس از سوي او با برانکو ايوانکوويچ مذاکره نکرده است.

محمدحسين نژاد فلاح درباره قائم مقامي خود در باشگاه پرسپوليس اظهار کرد: پس از اينکه طي چند روز گذشته جلساتي را با اعضاي هيات مديره و همين طور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار کرديم مذاکراتي ميان من و آن‌ها برگزار شد و در نهايت مقرر شد به عنوان قائم مقام باشگاه کارم را آغاز کنم.

وي افزود: مي‌خواهيم با کمک همه دوستان و پيشکسوتان، مشکلات باشگاه را آسيب‌شناسي کنيم زيرا مي‌دانم اين روزها پرسپوليس وضعيت خوبي ندارد و همه از جمله پيشکسوتان از نتايج کسب شده ناراضي هستند. اين تيم بايد خيلي بهتر از اين در نتيجه‌گيري موفق باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا از سوي شما کسي با برانکو ايوانکوويچ مذاکره کرده است گفت: تا اين لحظه تصميمي براي تغيير کادر فني نگرفته‌ام. بايد به باشگاه بروم و با اعضاي کميته فني و همين طور خود آقاي درخشان در اين مورد صحبت کنيم. اگر قرار شد درخشان بماند، از او با تمام قوا حمايت مي‌کنم اما اگر تصميم به تغيير کادر فني گرفتيم اين کار را انجام مي‌دهم. بايد بگويم هيچ کسي از طرف من با برانکو مذاکره نکرده است.

نژاد فلاح خاطرنشان کرد: اصول من به گونه‌اي است که مي‌خواهم باشگاه را از اين وضعيت خارج کنم. طبق قراري که با مسئولان وزارت ورزش گذاشته‌ام حداقل تا انتهاي فصل به عنوان قائم مقام باشگاه فعاليت مي‌کنم و پس از آن باشگاه به خريدار جديد که فردا مشخص مي‌شود واگذار مي‌شود. اميدوارم هواداران از ما حمايت کنند تا با حضور من تغيير عمده‌اي در نتايج پرسپوليس ايجاد شود. من براي کمک به اين باشگاه آمده‌ام. بايد در اينجا از زحمات آقاي طاهري و همين طور مسئولان قبلي باشگاه تشکر کنم. آن‌ها در زمان حضورشان زحمات زيادي براي باشگاه پرسپوليس کشيده‌اند.

او در پايان گفت: ان‌شاءالله مي‌خواهم تعامل خوبي با رسانه‌ها داشته باشم زيرا مي‌دانم رسانه‌ها اصلي‌ترين بازوي کمک کننده به باشگاه خواهند بود. اميدوارم آن‌ها هم درک کنند و بدانند چه زمان‌هايي نياز است از باشگاه حمايت کنند. همه پرسپوليسي‌ها بايد دست به دست هم دهيم و براي موفقيت پرسپوليس تلاش کنيم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان