arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

درخشان: ابقاي من تصميم درستي است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 حميد درخشان سرمربي پرسپوليس بعد از ابقا شدن خودش در پست مربيگري عنوان کرد که من از اعتماد اعضاي هيات مديره پرسپوليس به خودم متشکرم و فکر مي کنم که اين تصميم بزرگترين کمک را به پرسپوليس کرد.

درخشان گفت: واقعا به ياد ندارم که چه در دوران بازي کردن و چه در دوران مربيگري ام اتفاق افتاده باشد که در تيم چنين شرايطي را پشت سر گذاشته باشم.الان در شرايط بحران در پرسپوليس هستيم . همه هم مي دانند که اين تيم چه وضعيتي دارد. پس بهتر است که همه آستيها را بالا بزنيم، يا علي بگوييم و به پرسپوليس کمک کنيم.

بحران رسيدن به برد
من اول تشکر مي کنم از هيات مديره باشگاه بخاطر انتصاب مجدد خودم . من فکر مي کنم که با اين تصميمي که گرفته اند به پرسپوليس کمک کرده اند. من هم تمام تلاشم را مضائف مي کنم. تا با تلاش بيشتر بتوانيم وضعيت تيم را تغيير بدهيم. متاسفانه بعضي از اتفاقات دست من نيست يعني اتفاقات به صورتي رقم مي‌ خورد که ما نمي‌ توانيم به اهدافمان برسيم. اما اميدوارم در ادامه بحران رسيدن به گل در پرسپوليس حل شود و اين فشارها از روي من و بازيکنان برداشته شود و ما بتوانيم با خير و نيکي به اهدافمان برسيم.

به جاي کوبيدن از پرسپوليس حمايت کنيد
واقعا در تمام سال هايي که بازي کرده ام و سال هايي که مربيگري کرده ام تا به حال اتفاق نيفتاده بود که مثل الان پرسپوليس حضور داشته باشم. موقعيت بحراني است، شرايط بسيار سخت است و ما بايد سعي کنيم دست به دست هم بدهيم و کمک کنيم تا پرسپوليس موفق شود. اينکه پرسپوليس را بکوبيم هيچ کمکي نمي‌ کند چون همه مي‌ دانند که الان پرسپوليس چه وضعيتي دارد و با چه مشکلات خاصي دست به گريبان است. پس اگر پرسپوليس را دوست داريم و مي‌ خواهيم اين تيم نتيجه بگيرد بايد از آن حمايت کنيم.

پيشکسوتان تخريب مي‌کنند
مشکل پرسپوليس همين است که همه فقط براي تخريب کردن آمده اند. اکثر پيشکسوتان که سال ها در اين تيم زحمت کشيده اند بجاي اينکه بيايند راهکار ارائه دهند، فقط تخريب مي‌ کنند. ما با جان و دل داريم زحمت مي‌ کشيم واقعا توقع مان اين است که حمايت بيشتري داشته باشيم. کار کردن در پرسپوليس سخت است، تيم بزرگ و انتظارات زياد ما خيلي کارها کرديم تا مشکلات کم و برطرف شود اما به تنهايي نمي‌ توانيم جواب بگيريم.

آقاي تاج فقط شعار ندهيد، حمايت کنيد
از آقاي تاج تشکر مي‌ کنم که عنوان کرده قصد دارد از 4 نماينده ايران در آسيا حمايت کند. اما اميدوارم فقط حرف نزنند و شعار ندهند و بيايند به تيم ما کمک کنند. اگر مي‌ خواهند واقعا کمک کنند بايد جلو بيايند، آستين ها را بالا بزنند و ياعلي بگويند.

براي فصل آينده تابع هيات مديره هستيم
درخشان در پاسخ به اين سوال که قبل از آنکه تکليف خصوصي سازي معلوم شود، قرارداد او براي يک فصل ديگر هم تمديد شد پاسخ داد که؛ اين مساله که اصلا عجيب نيست هنوز که اتفاقي نيفتاده و ما داريم روي روال عادي خودمان پيش مي‌ رويم. حالا اگر اتفاقي افتاد و افراد جديدي در اين زمينه تصميم بگيرند خوب اجبار که نيست ما تابع تصميمات هيات مديره هستيم.

مديريت درست در پرسپوليس اعمال شد
درخشان در پاسخ به اين سوال که تمديد قرارداد و براي يک فصل ديگر بيشتر از همه نشانگر اعتماد هيات مديره به اوست پاسخ داد که؛ بله اگر در واقع اعتماد نباشد هيچ کس نمي‌ تواند کار کند. اگر به شما بگويند که قرار است 10 روز درجايي کار کنيد آن وقت ديگر انگيزه زيادي نداريد. حتي اگر بگويند 2 ماه فرصت داريد باز هم نمي‌ تواني خيلي خودت را نشان بدهي اما وقتي به شما گارانتي کار کردن را بدهند و از شما حمايت کنند با فراغ بال مي‌ توانيد کار کنيد، اين نوع مديريت درست در پرسپوليس هم اعمال شده است. وقتي در يک تيم همه چيز سر جايش است و تيم نتيجه مي‌گيرد، همه از او تعريف مي‌کنند و کسي به آنها کاري ندارد. اما وقتي تيم در بحران است همه فرار مي‌ کنند بهتر است يک بار به جاي شعار دادن ياعلي بگوييم و آستين ها را بالا بزنيم و در شرايط باخت مربي را تنها نگذاريم. آقاي تاج، مسوولين فدراسيون لطفا به پرسپوليس کمک کنيد!

داوري که 100 روز قضاوت نداشته را براي پرسپوليس گذاشتند
الان 4 تا بازي است که پرسپوليس بدشانسي مي‌ آورد و در دقايق پاياني گل مي‌ خورد. من فکر مي‌ کنم اگر 50هزار بار ديگر گابريل پنالتي بزند يک دانه از آن را هم مازيار نمي‌ تواند بگيرد. بعد هم که داور اشتباه کرد چون که مازيار 4 قدم جلوتر بود ولي داور تکرار ضربه پنالتي را اعلام نکرد. اين درست نيست داوري که 100 روز است قضاوت نکرده است بيايند براي بازي پرسپوليس بگذارند، من براي اين عزيز خيلي احترام قائل هستم ولي نبايد اينطوري شود که پرسپوليس مظلوم واقع شود. ضمن اينکه همه از پرسپوليس انتظار دارند به نظر من به حق است اما اين تيم در شرايطي است که الان نياز به کمک دارد.

با برد پديده از بحران خارج مي‌شويم
در مورد بازي با پديده بايد بگويم من به تيمم اعتماد و اعتقاد دارم، به نظر من آنها خوب بازي مي‌ کنند اما خب بدشانسي هم آورديم که نتوانستيم نتيجه بگيريم، من اميدوارم که بازي ما در مشهد با برد تمام شود و ما بتوانيم با کسب 3 امتياز اين بازي از اين بحران خارج شويم.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان