arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳

تصادف مرگبار کارگر شهرداری حین کار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از برخورد مرگبار سواری پژو با کارگر شهرداری در بزرگراه شیخ فضل الله نوری خبر داد.
 
سرهنگ عین الله جهانی در این باره گفت: ساعت 6:15 روز گذشته یک کارگر شهرداری در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله نوری نرسیده به میدان صنعت در حال نظافت بود که ناگهان یک دستگاه سواری پژو 405 به شدت با وی برخورد کرده و از محل متواری می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این کارگر شهرداری به بیمارستان منتقل شده و کتاسفانه به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است، خاطر نشان کرد: آنچه که در این حادثه جای تاسف دارد این است که چطور یک راننده پس از برخورد با یک نیروی خدماتی از محل متواری شده در حالی که اگر این راننده به موقع اقدام به امدادرسانی به این فرد کرده بود، احتمال زنده ماندنش وجود داشت.
 
وی با بیان اینکه در قانون مجازات اسلامی، مجازات شدیدی برای متواری شوندگان از صحنه تصادف پیش بینی شده است، گفت: در مقابل نیز اگر رانندگان مصدوم را به بیمارستان منتقل کنند در مجازاتشان تخفیف نیز پیش‌بینی شده است.
 
جهانی با تاکید بر اینکه هیچ دلیلی برای خروج از صحنه تصادف و رها کردن مصدوم وجود ندارد گفت: پلیس به دنبال شناسایی این فرد است و افرادی که اطلاعاتی از او دارند حتما با سامانه 110 تماس بگیرند ضمن اینکه دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک نیز در این زمینه به پلیس کمک خواهند کرد.
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از رانندگان خواست حین رانندگی در بزرگراه ‌ها به ویژه در مواقعی که نور کمی در فضا وجود دارد سرعت مجاز را رعایت کرده و به مقابلشان توجه داشته باشند. همچنین مسئولان شهرداری نیز باید برای نظافت معابر اصلی و بزرگراهی از سیستم‌های مکانیزه استفاده کنند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان