arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۰۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳

عطریانفر: عبدالله نوری وزیر شد تا روحانی وزیر نشود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو مرکزیت کارگزاران می‌گوید عبدالله نوری در سال 68 به هیچ عنوان حاضر نبود وزیر کشور دولت هاشمی شود اما برای اینکه حسن روحانی وزیر نشود، وزارت کشور را قبول کرد.

محمد عطریانفر در مصاحبه با شرق با اشاره به پیشنهاد وزارت کشور به نوری از سوی هاشمی رفسنجانی در سال 68 می‌گوید: آقای نوری ابتدا سر می‌زند و می‌گوید حاضر نیست به جای آقای محتشمی‌پور به وزارت کشور برود. آقای هاشمی پاسخ می‌دهد به دلایلی، امکان ادامه وزارت آقای محتشمی‌پور در دولت جدید، ممکن نیست. (به چه دلایلی؟) شرایط و فضای کشور یا نوع نگاه آقای هاشمی. بار دوم همین خواسته را مطرح می‌کند و آقای نوری همان پاسخ را می‌دهد که به دلیل دوستی دیرینه با آقای محتشمی‌پور، این پیشنهاد را نمی‌تواند بپذیرد.

عطریانفر اضافه کرد: بار سوم که فرصتی تا زمان معرفی کابینه به مجلس باقی نمانده بود، صراحتاً به آقای نوری می‌گوید اگر نپذیری، شیخ‌حسن روحانی را معرفی می‌کنم. آقای نوری می‌گفت وقتی این را شنیدم با خود گفتم به هرحال، من به اردوگاه جناح چپ تعلق دارم و آقای روحانی، در جریان مقابل طبقه‌بندی می‌شود و به همین دلیل می‌پذیرد. هرچند دوستان آقای محتشمی‌پور از این اقدام آقای نوری گله‌مند بودند و کم‌لطفی‌هایی نیز داشتند، اما آقای نوری نماینده چپ نوشده و خط امام است که می‌خواهد شرایط جدید را باور کند. (همانی که بعدها شالوده تفکر اصلاح‌طلبی شد). دقیقاً و البته قبل از دوم خرداد و پوست‌اندازی چپ تا حدی در کارگزاران دیده شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
12
185
آقای عطریانفر لطف می کنید از تفرقه افکنی دست بردارید
هه هه هه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
104
13
انتخاب بسیار عالی بود .

ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
10
114
هر دو عزیز از بزرگان این کشور محسوب مس شوند
نظرات بینندگان