arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۲۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

فوتبالیست ملی پوش در لیست شکارچی متخلف

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس اداره روابط عمومی عمومی محیط یست مازندران گفت: یکی از فوتبالیست های ملی پوش مازندرانی در لیست شکارچیان غیر مجاز استان قرار دارد و پرونده تخلف وی نیز در دادگاه رامسر درحال بررسی است. محمودهادیان افزود: این فوتبالیست به همراه یکی از دوستانش  با محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رامسردرگیر و با نشانه رفتن به سمت محیط بانان محیط زیست اقدامات متمردانه ای را معمول داشته  و از محل متواری شد.

هادیان که نخواست نام این بازیکن فاش شود ،افزود: در تیرماه سالجاری محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست رامسر در حین گشت زنی در ارتفاعات این شهرستان( منطقه کوهستانی لپاسر) با این فوتبالیست و یکی دیگر از همراهانش که هر دو مجهز به سلاح گلوله زنی دوربین دار بودند  برخورد کرده و از آنان درخواست مدارک حمل سلاح نموده که شکارچیان با تهدید اسلحه علیه محیط بانان از محل متواری شدند که در این خصوص پرونده ای تشکیل و در محاکم قضایی آن شهرستان در حال رسیدگی است.
 
رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه کشیدن سلاح بر روی محیط بانان در حال انجام وظیفه، جرم محسوب می شود و مستوجب پیگرد قانونی است اظهار داشت: همه باید تابع قانون و مقررات از جمله قوانین شکار و صید باشیم .
 
محمد رضا نیاستی رئیس اداره محیط زیست شهرستان رامسرنیزدر این رابطه گفت: درسه روز گذشته نیز محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست رامسر در گشت زنی های خود در ارتفاعات این شهرستان مجددا با این فوتبالیست و گروهی از شکارچیان همراه وی برخورد نمودند که در منطقه شکار ممنوع حضور داشتند.
 
وی افزود: روز گذشته یکی از ماموران یگان حفاظت شهرستان که در برخورد با همان فوتبالیست مشهور تیم ملی حضور داشته در حال تردد در خیابان به همراه فرزند سه ساله اش بوده که  ناگهان مورد ضرب و شتم سه نفر از شکارچیان قرار گرفت که جراحاتی به وی وارد و موجب وحشت فرزند خردسالش شدند.
 
وی از مقامات قضایی استان و شهرستان خواست تا با رسیدگی جدی و سریع به این پرونده، از محیط بانان پرتلاش و زحمتکش که با پایین ترین دستمزد از مواهب الهی و طبیعی کشور حفاظت می نمایند، حمایت و موجب دلگرمی آنان شوند. 
منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Armenia
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
0
3
"فوتبالیست ملی پوش در لیست شکارچی متخلف "
من فکر کردم یه شکار چی متخلفی دستگیر شده و در لیستی که همراه ایشان بوده، اسم یه فوتبالیست هم در اون لیست بوده.!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
0
5
پول مفت عاقبتش اینه.
نظرات بینندگان