arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

دی ماریا: به خاطر رونالدو در رئال مادرید مانده بودم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آنخل دی ماریا ستاره پرتغالی و بازیکن جدید منچستریونایتد، دلیل اصلی ماندش در رئال مادرید در فصل گذشته را دوستی خود با رونالدو عنوان کرد.


به گزارش اسکای اسپورت، تابستان گذشته خبرهای زیادی از احتمال جدایی او از رئال مادرید منتشر شد اما وی در نهایت در سانتیاگو برنابئو ماند.

وی اکنون فاش کرده که دلیل ماندنش دوستی با رونالدو بوده است.

این بازیکن که تابستان امسال با قرارداد 75 میلیون یورویی از رئال مادرید به منچستریونایتد رفت، در این باره گفت: واقعیت این است که من ارتباط تنگاتنگی با کریستیانو رونادو دارم و به خاطر او در مادرید مانده بودم.

وی افزود: به بهترین شکل ممکن یعنی بعد از دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، این تیم را ترک کردم و در نامه خداحافظی ام، از احساس اولین روز حضورم در برنابئو نوشتم.

دی ماریا ادامه داد: از منچستریونایتد به خاطر بر آورده کردن خواسته های رئال مادرید تشکر می کنم. ولی به خاطر اینکه گران ترین بازیکن لیگ برتر هستم هیچ فشار اضافه ای را احساس نمی کنم.

وی در پایان گفت: فوتبال لیگ برتر فیزیکی تر از فوتبال در اسپانیا است. این لیگ بسیار قدرتمند است و لوییس فان خال نیز از من خواسته است که هر چه زودتر خودم را با شرایط وفق بدهم.

دی ماریا شنبه گذشته برای اولین بار به صورت رسمی در جریان تساوی بدون گل منچستریونایتد مقابل برنلی، برای این تیم به میدان رفت.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان