arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

فن خال: تيم به سطح آمادگي لازم نرسيده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لوئيز فن خال که نمي خواست اشاره کند که شکست امروز در برابر سوانسي سيتي چيز جديدي ياد گرفته است، بر اين مساله اصرار داشت که او از مشکلات تيم خود با خبر است.
 

   لوئیز فن خال سرمربی منچستر یونایند اعتراف کرد که تیم او قادر نیست که  قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند، اما اشاره کرد که  قبل از بازی در برابر سوانسی سیتی از این موضوع اطلاع داشته است.شیاطین سرخ در الدترافورد بازی را 2 بر 1 به حریف خود واگذار کردند. فن خال  علی رغم اینکه در طول دوره آماده سازی پیش فرض اعلام کرده بود که آنها برای رسیدن به رتبه اول جدول تلاش می کنند، اعتراف کرد که با تیم کنونی خود قادر به انجام این کار نیست.
فن خال در جواب سوال که آیا بازیکنانی که در اختیار دارد برای کسب مقام قهرمانی  کیفیت کافی را دارند، گفت:" مساله این نیست، زیرا قبل از این بازی نیز از این موضوع آگاهی داشتم.  همچنین با داشتن بازیکنان نیز مساله این است که آیا می توان مثل یک تیم یازی کرد و آیا بازیکنان می توانند به سطح بالایی دست پیدا کنند یا خیر. و امروز ما به سطح آمادگی مورد نیاز خود نرسیدیم و همانطور که می دانیم بازی کردن به عنوان یک تیم کار آسانی نیست. این چیزی است که امروز دیدیم، با این وجود می توانستیم بازی را هم ببریم. اما وقتی مثل یک تیم بازی نمی کنید و فرصت ها را از دست می دهد، کسب نتیجه دشوار می شود، زیرا تیم های دیگر نیز در برابر شما  شانس پیروزی دارند. گذشته پرافتخاری پشت سرماست و دفاع کردن از این افتخارات کار مشکلی است".

فن خال پس از اینکه نتوانست در بازار نقل وانتقالات بازیکنان با تجربه ای را به خدمت بگیرد و لوک شاو، خرید جدید این تیم نیز دچار مصدومیت شد، دو بازیکن جوان تایلر بلکت و خسه لینگارد را در آرایش 3-5-2 به بازی فرستاد. او می گوید که قبل از بازی امروز از اهمیت امضای قرارداد با بازیکنان جدید باخبر بوده است.

" بله، اما من قبل از این بازی در مورد این مساله فکر کردم، من می دانم که در چه پست هایی به بازیکنان بهتری نیاز دارم. اما تنها زمانی باید خرید کنیم که بازیکن بتواند شیوه بازی مورد درخواست من را اجرا کند. پس باید صبر کرد و منتظر ماند. اما  می توانستیم برنده این بازی نیز  باشیم.
در مورد مساله نشان دادن در خروجی به بعضی از بازیکنان، او افزود " فکر نمی کنم این موضوع به من ارتباطی داشته باشد، این بازیکنان هستند که باید تصمیم بگیرند."

" من به این بازیکنان می گویم که در  مورد آنها چه فکر می کنم و چه چیزی از آنها می خواهم، اما هیچ وقت به آنها نمی گویم که مجبورند تیم را ترک کنند.
منچستریونایند با گل کی سونگ یونگ در نیمه اول عقب افتاد، اما حتی وقتی وین رونی گل تساوی را با یک حرکت آکروباتیک از فاصله نزدیک به ثمر رساند، گیلفی سیگوردسون بود که گل دوم سوانسی را زد  و کار را تمام کرد.

فن خال اقرار کرد که در طول نیمه اول تصمیم گرفته بود که از آرایش 3-5-2 بهره ببرد. من تصمیم گرفتم که در نیمه اول در آرایش تیم تغییر ایجاد کنم. آنها بازی را خیلی خوب شروع کردند و مجبور شدیم پرس را از جلو آغاز کنیم، بنابراین آرایش 4-3-3  سیستم بهتری برای پرس کردن است"
" در ابتدای بازی خیلی خوب بازی کردیم، گل زدیم و حتی فرصت هایی برای زدن گل دوم نیز داشتیم، اما داشتن فرصت کافی نیست، بلکه مهم این است که گل به ثمر برسد".
" به نظر من می توانیم با هر دو آرایش بازی کنیم. شما در نیمه اول دیدید که خیلی خوب بازی نمی کردیم و 1 بر صفر عقب بودیم و به همین دلیل بود که تغییر سیستم دادم و از سیستم همیشگی منچستر استفاده کردم".

" و بعد آن را بار دیگر تغییر سیستم  دادم. بنابراین من هر کاری برای بردن بازی می کنم. و نمی توانم به بازیکنانم بگویم که نهایت تلاشتان را نکردید. آنها بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند و ذهنیتی عالی داشتند. اما رسیدن به سطح آمادگی کافی دشوار است. برای این کار هم باید خوب دوید و هم باهوش بود تا بتوان مثل یک تیم بازی کرد. اما امروز نتوانستیم سطح بالایی را عرضه کنیم و شکست خوردیم.

نظرات بینندگان