arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

حماس: رژیم صهیونیستی هیچ یک از خواسته‌های فلسطینی‌ها را نپذیرفته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"اسماعیل رضوان" از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: واکنش‌های رژیم صهیونیستی نشان دهنده این است که هیچ یک از خواسته‌های فلسطینی‌ها را نپذیرفته است.

 رژیم صهیونیستی خواست در مذاکرات به نتیجه‌ای برسد که در عمل از رسیدن به آن ناکام مانده بود. رژیم صهیونیستی با به تعویق انداختن مذاکرات در واقع رویکرد فرار به جلو در پیش گرفته است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند محاصره بر غزه را با گرفتن موافقت گروه‌های فلسطین بر آن تحمیل کند، امری که تحقق آن محال است.

وی همچنین تاکید کرد: همه گزینه‌ها برای مقاومت مطرح و مشروع است و مقاومت قادر است دشمن صهیونیست را وادار کند تا به خواسته‌هایش پاسخ مثبت دهد. بین عرصه فرماندهی و میدان مقاومت با عرصه سیاسی آن هماهنگی کامل وجود دارد. 
پاسخ‌های رژیم صهیونیستی برآورده کننده کوچک ترین خواسته ملت فلسطین نیست و از این رو نمی‌توانیم بگوییم که در قاهره پیشرفت خاصی روی داده است.

از لبنان، تهران و همه آزادگان که از مقاومت حمایت کردند قدردانی می‌کنیم. مقاومت در شرایط خوبی است و توان این را دارد که همه خواسته هایش را مانند آزادی کردن اسیران عمل کند.
نظرات بینندگان