arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۵۹۰۶
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

نامه جمعی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری به دکتر روحانی در مورد برخی باقیمانده ها از دولت قبل!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جمعی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری با ارسال نامه ای به رییس جمهور که نسخه ای از آن برای پایگاه خبری «انتخاب» ارسال شده، خواستار «پايان اقدامات تماميت خواهانه، غير قانوني، انحرافي، عوامفريبانه و تخريبي برخي افراد اجرائي باقي مانده از دولت نهم و دهم» شدند.

به گزارش انتخاب ؛ متن کامل این نامه در ادامه می آید:

بسمه تعالی

‹‹در برابر هياهو و غوغاي مخالفان نبايد تسليم شد و براي مأيوس كردن دشمنان، قاطعيت لازم است.››

‹‹پيام بر گرفته از آيه 145- سوره بقره››

محضر مبارك رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
حجه الاسلام والمسلمين جناب آقاي دكتر روحاني

سلام علیکم
احتراماً؛ اينجانبان جمعي از كاركنان نهاد رياست جمهوري به واسطه اتفاقات و رخدادها و رويدادهاي اخير پيرامون صندوق قرض الحسنه شهيدان رجايي و باهنر برخود فرض و واجب دانسته از باب تكليف از آن مقام محترم كه سوگند پاسداري از حقوق مسلم مسلمين و بيت المال را در طليعه 24 خرداد 92 ياد نموديد، با تقديم اين طومار عاجزانه درخواست نماييم كه اقدامي عاجل ، قاطع، اصلاحي و قانوني را در جهت حفظ حقوق ما كاركنان انجام داده تا پاياني باشد بر اقدامات تماميت خواهانه، غير قانوني، انحرافي، عوامفريبانه و تخريبي برخي افراد اجرائي باقي مانده از دولت نهم و دهم.

رياست محترم جمهوري اسلامي:
همان گونه كه مستحضريد اين صندوق قرض الحسنه در سال 1365 به شماره ثبت 3229 با سپرده اوليه مقام معظم رهبري (رئيس جمهور وقت)، نخست وزير وقت، تعدادي از وزرا و كاركنان رياست جمهوري و نخست وزيري با نيت خيرخواهانه تاسيس كه در راستاي فعاليت هاي جاري آن تا زمان روي كار آمدن دولت نهم بدون هيچ گونه حاشيه و يا مسئله اي در جهت خدمت ، ياري رساندن و گره گشايي از مشكلات و درخواست هاي كاركنان، روندي معقول و معمول را دنبال مي نمود.

20 سال فعاليت و خدمت صادقانه در مدت زمان رياست جمهوري حضرت آيت ا... خامنه اي (رئيس جمهور وقت) حضرت آيت ا... هاشمي رفسنجاني و حجه الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمي با مديريت هيات امنا و مديرعاملين انتخابي از سوي كاركنان و مديران نهاد بدون هيچگونه شائبه و ابهام سندي پرافتخار براي اين صندوق قرض¬الحسنه ثبت و ماندگار بود كه يكباره با روي كار آمدن دولت نهم و دهم در واپسين روزهاي فعاليت و حيات جريان معلوم¬الحال دراقدامي غيرقانوني، غيرشرعي، غيراخلاقي وغير قابل پيش بيني با تغييرات اساسنامه يك صندوق قرض الحسنه دولتي متعلق به خانواده بزرگ و خدوم نهاد رياست جمهوري به يك صندوق قرض الحسنه خصوصي، خانوادگي، هزار فاميل، باندي و شبكه اي ناشناخته تبديل گرديد؟!!

اين صندوق كه ساختمان، تجهيزات، امكانات، آب و برق، تلفن و كارمند و از همه مهمتر سپرده و سرمايه اصلي و در گردش آن متعلق به بيت المال و كاركنان نهاد مي باشد، چگونه، با چه فرمول و منطق و فرآيند و توجيهي مي تواند به يك عده اي خاص و معلوم الحال با كارنامه غير قابل دفاع انتقال يابد؟! آيا اين اقدام غيرقانوني و شتاب زده جز براي جلوگيري و عدم دسترسي به اسناد تخلفات و اقدامات مجرمانه اعضاء هيات امناء قبلي و برملا شدن فعاليت هاي غيراخلاقي و غيرقانوني ايشان بوده است؟!

مديرعامل (بخوانيم مديرغافل) نگارنده نامه مورخ 17/4/93 خطاب به حضرتعالي قبل از هر چيز پاسخ گو باشند كه چگونه، چه زماني، با چه مدرك تحصيلي، با چه رابطه و وضعيت استخدامي، با دستور چه كسي، با چه سوابقي و طي نمودن كدام فرايند قانوني به نهاد رياست جمهوري ورود پيدا كرده (بخوانيم نفوذ كرده) و در حال حاضر كجا هستند، وضعيت همكاري و استخدامي و فعاليت ايشان در نهاد چگونه است و اصولاً همكاري و وضعيت اشتغال ايشان با ساختار دولت، نه نهاد، به چه شكل مي باشد؟

آيا در طول بيست سال فعاليت و خدمت رساني صندوق به كاركنان نهاد توسط مديران و هيات امنا قبلي اين امكان دور برگردان زدن و انتقال صندوق به افراد حقيقي وجود نداشته و اصطلاحاً ‹‹بلد نبودند›› حيف و ميل نموده و چپاول كنند؟!

پاسخ صريح و روشن اين است كه تعهد، اخلاق، قانونمداري و اخلاص باعث عدم اينگونه تصميمات و اقدامات مجرمانه، غيراسلامي و غيرقانوني بوده است.

جناب آقاي دكتر روحاني

 سكوت توأم با نجابت ما كاركنان نهاد رياست جمهوري در ماجراي انتقال شبانه 25 كاميون اجناس و اموال و اقلام نهاد به ساختمان لادن، تصاحب، انتقال و استفاده غير قانوني32 دستگاه خودرو گران قيمت خارجي از مناطق آزاد و نهاد به دانشگاه غير انتفاعي ايرانيان( بخوانيم دانشگاه غيرقانوني ويرانيان) تحت پوشش دفتر رئيس دولت نهم و دهم، ماجراي انتقال غيرقانوني مبلغ 16 ميليارد تومان از حساب نهاد به حساب شخصي در عرض كمتر از 3 ساعت در روز تحليف رئيس جمهور جديد، استخدامهاي بي ضابطه و انتقال فله اي قريب به دو هزار نفر نيروي انساني غير متخصص، بدون مدرك تحصيلي دانشگاهي، بدون سابقه اشتغال به نهاد و تضييع حقوق بسياري از كاركنان خدوم ، خوشنام و باسابقه و بهره بردن از رانت هاي اختصاصي (بخوانيم سوء استفاده هاي غير قانوني و غير شرعي) و بسيار اقدامات ويرانگر، درد آورد، مشمئز كننده و غير قابل جبران، فقط به خاطر صيانت از منشور اخلاقي دولت يازدهم و احترام به شخص حضرتعالي به عنوان رئيس جمهور منتخب مردمي و اجراي خط اعتدال و تدبير و تكريم و پرهيز از هر گونه ايجاد حاشيه براي پرداختن به امر خطير سازندگي ويرانيهاي هشت ساله گذشته بوده است.

ما كاركنان نهاد اظهارات وقيحانه و غيرقانوني معاون اجرائي دولت دهم و وكيل ايشان را ديگر تحمل نكرده و بي پاسخ نخواهيم گذاشت كه صندوق متعلق به نهاد و كاركنان را متعلق به خود و مستقل تلقي نموده و اين موضوع را رسماً رسانه اي اعلام نموده اند؟!!!

افكار عمومي كاركنان نهاد هنوز داغ عدم ارائه وام و كمك هزينه درمان براي همسران كارمندان با سابقه و قديمي را كه به واسطه سوء مديريت رئيس دولت قبلي كه با سو نامي هزينه و قيمت داروهاي بيماري خاص همراه بود را تازه مي دانيم و خود را در غم از دست دادن همسرانشان و حتي متلاشي شدن كانون گرم خانواده ايشان همدرد و همدل مي دانيم؟!

ما كاركنان نهاد فراموش نكرده¬ايم كه عدم پرداخت كمك هزينه درمان كاركنان جانباز وبيماران اعصاب و روان به يادگارمانده از دوران هشت سال دفاع مقدس، چه حوادث تلخي را براي ايشان و خانواده¬هايشان رقم زد؟!

ماجراي اخذ وام ميلياردي توسط مديرعامل (بخوانيم مدير غافل قبلي) صندوق را كه با سپرده و پولهاي كارمندي ما كاركنان از بانك خصوصي اخذ شده و همچنين فهرست كامل و شفاف وام هاي اعطايي به افراد ويژه درطول 3 سال گذشته وميزان دقيق آنها، مطالبه جدي و به حق ما كاركنان نهاد مي¬باشد تا با افشاگري آن زواياي پنهان اقدامات و فعاليتهاي غيرقانوني جريان انحرافي در صندوق قرض الحسنه آشكار گردد.

در پايان از آن مقام محترم و معزز به پاس سوگند قانون اساسي كه ياد كرده ايد، ما كاركنان نهاد عاجزانه درخواست دستور رسيدگي واقدام قاطع، عاجل و قانوني به اين درخواست مسلّم بر حق و شرعي را خواهانيم.

جمعي از كاركنان نهاد رياست جمهوري
 11/5/1393
 
 
* نام افراد امضا کنندگان در اختیار «انتخاب» محقوظ است
 
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۱۶
غیر قابل انتشار: ۳۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
9
269
هنوز برخی از همین باقیمانده ها در ادارات مختلف در شهرستانها نیز جولان می دهند رییس جمهور محترم تا قبل از اینکه این افراد منابع بیشتری را بر باد ندادند اقدام لازم را انجام دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
نگارش نامه و نشانه هاي بكرگرفته شده در متن عنخواني نداشت. بنظر ميرسد احساسات با نگاه خاصي بيان شد
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
می خواهید پیشنهاد دهید افراد مخالف نظر شما را از کشور اخراج کنند . شاید این طوری راضی شوید
طیب عالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
علت تمامی این مشکلات اینه که ماها، تو سالهای گذشته دست رو دست گذاشتیم و فقط نظاره کردیم .
بله دوستان .................................
وقتی اینها فرصت کافی داشته باشن ، خب معلومه که مثل یه غده رشد کرده و پخش میشن .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
9
172
دولت روحانی از این غفلت ها کم ندارد امید واریم هوشمندانه تر عمل کند
ياس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
3
126
با انتقال عده اي كارمند و غير كارمند از وابستگان مقامات به بهزيستي كرمان همين مصيبت گريبان كاركنان ومددجويان بهزيستي را گرفته وكليه مزاياي از قبيل اضافه كاري، ماموريت، وام ،كارايي و...را بالا كشيدند وهمچنان فرياد ميزنند در دولت يازدهم چه كسي جراِِت مي كند مارا بركنار كند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
6
165
این دولت نهم ودهم عجب نیروهای مومنی داشته ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از ما گفتن بود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
166
20
کارکنان محترم نهاد ریاست جمهوری
وضع اسفبار امروز عراق و سوریه حاصل همین تمامیت خواهی ها و تقسیم نکردن قدرت میان احزاب مختلف هست، ضمن اینکه دولت کنونی در راستای عزل و نصب ها کم نگذاشته.
به هر حال از عاقبت شوم کنارزدن همه مخالفین از قدرت کمی بیندیشید، روزگار در حال گذار است و بعد از شما هم کسانی خواهند آمد که اعمال شما را توجیه گر اقدامات خود خواهند کرد.
پاسخ ها
عین اله با
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
نظر شما کاملا درست است اما همین دولت اقای روحانی می بایست همه چنین افرادی را خانه نشین کند و کلیه امکانات ارتباطی انان را قطع تا چنین چیزی که مد نظر شما است به وقوع نپیوند
سهند و سبلان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
چرا در هشت سال گذشته چنین حرفهایی نمی زدید .بنده از مدیران اقای خاتمی سراغ دارم که در 8 سال احمدی نژاد شده بود راننده تاکسی شما چطور چنین حرفهایی میزنید تمام این نفاق در جامعه را احمدی نژاد کلنگ زنی کرده
ناشناس1
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
احسنت. حرف قشنگی زده یکی نیست بگه چرا تو وقت خودش اعتراض نکردین حالا پسر شجاه وآزاده شدین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
"مخالف" با چپاولگر بيت المال فرق ميكنه مجيد جان
حمید رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
5
17
سلام
جناب آقای دکتر روحانی
چرا بخشداری کیار شرقی به مرکزیت دزک در استان چهارمحال و بختیاری که در تیرماه 92 به تصویب رسید و استاندار وقت دهها بار در تلوزیون اعلام کرد که شخصا مصوبه بخشداری کیار شرقی را از هیات دولت گرفتم اما هنوز اجرایی نشده است
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
22
52
اگه واقعیت داره اسامی رو هم اعلام کنید تا ببینیم شناسنامه دارند یا نه
پاسخ ها
فریبا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
آره همه شناسنامه دارند. من خودم یکی از امضا کنندگان هستم.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
شما ثبت احوالی مگه؟ اسامی رو اون کسی که باید بدونه می دونه ، شناسنامه شون رو هم چک می کنه ، شما دلواپس شناسنامه های مستند " من روحانی هستم" باش! که هنوز سازندش معلوم نیست چه برسه به شناسنامه نشون دادن!
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
1
76
این همه تخلف انجام شده ولی نهادهای نظارت کننده کجا بودند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
در حال تعریف کردن از معجزه هزاره سوم بودند ، نهاد های نظارتی!
ناصر هشترودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
2
68
اقای روحانی اینا مشتی چاپلوسند که از دولت قبل باقی مانده اند لطفا" اقدام کنید .چون هر چی می کشیم همین ریاکارها و چاپلوسها بر سر مردم اوردند .اینان هیچ وقت نان بازو نخورده اند
پاسخ ها
ايرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
آقای هشترودی، چرا توهين می کنيد؟ بيشتر امضاء کنندگان در دولت های قدیمی هم بودند. امضاء کنندگانی هم که احيانا در دولت قبلی آمدند (و نامه را امضاء کردند) لزوما وابسته به دولت قبلی نبودند. کارکنان نهاد، کارمند دولت هستند(مثل ساير دستگاه های دولتی). چاپلوسی يا خوردن نان بازو ، يک ويژگی فردی است که ربطی به کارمند نهاد بودن/نبودن ندارد. درخواست حقوق قانونی چاپلوسی نيست.
ناصر هشترودی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
بنده کسانی را خطاب قراردادم که پرسنل نهاد ریاست جمهوری بر علیه شان نامه نگاری کردند درود بر پرسنل زحمت کش ریاست جمهوری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
57
«سكوت توأم با نجابت ما كاركنان نهاد رياست جمهوري در ماجراي انتقال شبانه 25 كاميون اجناس و اموال و اقلام نهاد به ساختمان لادن، تصاحب، انتقال و استفاده غير قانوني32 دستگاه خودرو گران قيمت خارجي از مناطق آزاد و نهاد به دانشگاه غير انتفاعي ايرانيان...»
ببخشید مگر این اموال بیت المال نبوده است؟ آیا سکوت در برابر دزدی از بیت المال، نجابت است یا ترس یا ...؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
نجابت بوده یا حفظ موقعیت فردی و ملاحظه کاری!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
3
68
آقاي روحاني مثل آقاي خاتمي محتاط نباش جسارت و شجاعت احمدي نژاد را داشته باش و تمام طرفداران احمدي نژاد را در هر جا كه هستند بنداز بيرون اين ها همه خائن به وطن و مملكت هستند و همه جا را ويران خواهند كرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
1
65
پاك ترين دولت تاريخ ايران!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
2
28
تفکیک کنید درست میشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
1
47
بدتراینکه هنوز بعضی ها ازوابستگان به جبهه به اصطلاح پایداری (بخوانید دلواپسان )دربعضی ازادارات به عنوان مدیرعامل مشغول خدمت رسانی به مردم ؟؟؟؟؟؟هستند دولت اعتدال ،اعتدال که ازحدبگذرد مردمی که به شمارای دادند خیال بدمیکنندها ازماگفتن بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
1
30
چند اتوبوس جا مونده اند دیگه بسم ا.. اخراج
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
52
پس مانده های جریان انحرافی دولت سابق ، همه ادارات رابه گند کشیده اند و باید تنبیه شوند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
28
4
شعار"زنده باد مخالف" :)))))))))))))))))))))))))
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
مخالف نیستند اینها دزد بیت المال هستند عمو !
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
24
اقای رئیس جمهور با توجه به غارتگری وچپاولگری این عده وخارج کردن اموال بیت المال از نهاد ریاست جمهوری
وطلب کار شدن از کارکنان نهاد ریاست جمهوری که ما خیلی به شماها تخفیف دادیم که به همین حد دزدی وچپاول هم اکتفاکردیم و با توجه به درخواست رسیدگی کارکنان محترم نهاد ریاست جمهوری به این موضوع اگر حضرتعالی به این مسئله که در محیط کارتان اتفاق افتاده رسیدگی نکنید انوقت ما انتظار رسیدگی به این نوع چپاولگریها وغارتگریها را در استانها نباید داشته باشیم
راستی از دلواپسان -متوهمان - نگرانها چه خبر
كارمند وزارت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
34
عزيز دل برادر !!اين موضوع فقط در رياست جمهوري اتفاق نيفتاده بلكه در صندوق پس انداز راه آهن نيز اين بخور بخورها كاملا" هويداست
نانزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
4
در اداره کار لرستان هم دقیقا به اندازه کارمندان قانونی، فامیل و نزدیکان خود را استخدام کرده اند و در نتیجه، اضافه کار و مزایای کارمندان را بالا می کشند.. به امید روزی که این قانون شکنان و مسببان محاکمه شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
28
البته در شكلي ديگر همين شرايط در استان و استانداري اصفهان نيز برقرار است اختلاس مبالغ هنگفت اعتبارات فرهنگي استان به چند شركت معلوم الحال وابسته به دولتهاي نهم و دهم، حيف و ميل بودجه فناوري از طريق عقد قراردادهاي مسئله دار با شركتي مشكوك و متاسفانه تداوم حضور نيروهاي تحميلي دوره گذشته كه كماكان مترصد و پيگير فرصت طلبي، تماميت خواهي و سودجوئيهاي قبلي خود هستند و با كمال افسوس استاندار اصفهان نيز صرفا نظاره گر اين جريان و اقدامات است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
3
برادار عزیز
این قصه شما قصه پر غصه تمام کارکنان ایران است نه فقط ریاست جمهوری در استان فارس هم این موضوعات مثل نقل نبات وجود دارد بازماندگان دولت گذشته که هنوز بر خر مراد سوار هستند و گرگان در پوستین اعتدال جولان می دهند فراوان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
2
قابل توجه دلواپسان و همه کسانیکه که با سازماندهی و یا بدون سازماندهی و از روی اغفال حمایت بی چون و چرا کردند ، جواب مردم که نه چون شان آنان بالاتر از این حرفهاست جواب خدا را چه خواهند داد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
4
بابا استان فارس رو هم در يابيد با اين مديريت انفعالي در استان اوضاع با قبل از انتخابات سال گذشته تفاوتي نكرده بلكه جبهه پايداريها قدرت رو در دست گرفتن
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
1
تا وقتی در کشور شایسته سالاری نباشد ایران اسلامی با این همه نعمت های خدادی در جا میزند هر دولتی بر سرکار می آید بدون بررسی عملکردها تمام مدیران ، حتی رده های پایین را از صدر تا ذیل تغییر می دهد و این یعنی فاجعه . در کشور های توسعه یافته و پیشرفته دنیا با تغییر دولتها این همه کشور به هم نمی ریزد در ضمن بایستی با هر متخلفی در هر رده برخورد شدید صورت گیرد خصوصا در مسایل حیف و میل بیت المال .
جوادی
|
United States
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
2
تورو خدا به داد مابرسید دولت عوض شده ولی اینا هنوز هم دارن حکومت میکنن .اگه خوب بودن این وضعیت مملکت نبود.باید جاروشون کرد.
fn ahks
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
2
برادر کجایی. بنده در زمان قبل از انتخابات از تنها حامیان رییس جمهر وقت در اداره کل استان بودم وحتی هر روز در طول هشت سال قبل با دست اندر کارهای دولت قبل وحامیانش در محل کار بحث وبگو مگو داشتم .به محض برد آقای روحانی آنها انگار عزیز تر شدند وپست گرفتند وبنده با توجه به اینکه مدیر کل همان مدیر کل سابق هست مورد غضب وهر روز از مزایا ودیگر امکانات محروم شدم .همه این کارها باعث دلسردی ما شد درست روابط خارجی اولویت دارد ولی خواهشن این مدیر ومعاونان منسوب به دوره های قبل با بررسی وحصول عدم لیاقت و کارایی جابجا شوند.ما به دولت امید امید واریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
4
یکی از فعالان حامی روحانی از شرکت شهرکهای صنعتی قم تسط عوامل جبهه پایداری اخراج شده و بنده خدا هنوز بیکار است
هیبت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
1
1
حرفی در لاابالی بودن دولت احمدی نژاد نیست.قبول. اما بسیاری از قسمتهای نامه بی انصافی است. مثل:
"استخدامهاي بي ضابطه و انتقال فله اي قريب به دو هزار نفر نيروي انساني غير متخصص، بدون مدرك تحصيلي دانشگاهي". به خدا موقعی که در نهاد امدم هم لیسانس داشتم هم فوق لیسانس از جای خیلی معتبر. اما بسیاری از نیروهای نهاد را میدیدم که با مدرک دیپلم سالهای سال درنهاد صرفا به واسطه ارتباطات سبس و نسبی مشغول به کار بودند و از قضا از بلبشوی دوره احمدی نژاد هم خوب استفاده کردند و همشون از دانشگاه علمی کاربردی و یا پیام بی نور مدرک گرفتند و الان مدعی استخدام رسمی هستند.
در دوره احمدی نژاد 80% کارکنان نهاد از احمدی نژاد یا مشایی یا ثمره هاشمی یا زهره ای به دفعات وام قرض الحسنه گرفتند . شرط میبندم اینهایی که این نامه را نوشتند حداقل بیش از 20 میلیون وام قرض الحسنه از نهاد گرفتند. و بقیه بماند...
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
چرا همه امکانات برای تهرانیهاست مگر شهرستانیها نمی خوان زنده بمونن این عدالت کجاست آیا فقط قراره همیشه شعار بمونه
مستمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
4
جالب است ، حتی در نهادی که مستقیماً زیرنظر رئیس جمهوری این مملکت اداره می‌شود اینهمه فجایع مالی و اقتصادی و اداری رخ داده و هنوز هم ادامه دارد آنوقت ما منتظریم ریشه فساد در کل مملکت خشکانده شود !! .
ناشناس
|
Singapore
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
3
لطفا این نامه رو با عکس بگذارید تیتر اصلی تا همه ببینید این شاهکار های دولت قبل رو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
2
0
انگار آقاي دكتر روحاني به عمد با نيروهاي خودي و ستادي لج ميكنه و مديران احمدي نژاد رو تكريم ميكنه. ما كه از اعضا ستاد ايشون بوديم به كل از دولت تدبير و اميد نا اميد شديم مديران افراطي احمدي نژاد سرجاشون موندن اما ما بابت فعاليت در ستاد روحاني و عارف داريم كار خودمونو هم از دست ميديم بابا اقلاً از احمدي نژاد ياد بگير دكتر! درود بر احمدي نژاد درود بر شهامت جسارت و لياقتش لبيك يا مشايي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
11
در سازمان زمين شناسي کشور هم نفوذ کرده و چند محدوده معدني به نام خودشان ثبت کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
4
چرا نمايندگان مجلس اين همه فساد را ديدند وسكوت كردند؟ چرا وقت ارزشمند مجلس به جاي استيفاي حقوق ملت به سوالات بيهوده وجناحي از وزرا مي گذرد؟در سايه ي سكوت وتساهل مجلس دولت نهم ودهم همه چيز را به يغما برد دردمان را كجاببريم كه دوستان همه ظاهري دين مدار دارند ودر هر فرصتي تسبيح مي گردانند ؟امروز شنواي سخن علي كجاست كه از كندن خلخال از پاي يك زن يهودي گريستن را روا دانست اما مردان وزناني كه بر فرق شكافته ي او بسيار گريسته اند درس هاي او را نياموخته اند وهشت سال ويرانگري را با سكوت ومدارا طي كردند
محمدهادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
0
سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون نه مدرک لیسانس نه کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم چند روز با این وضع اقتصادی و گرانی مصالح کارگری هم نیست،نه دیگه ارزو ازدواج دارم نه خانه ،،ماشین فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.
نظرات بینندگان