arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳

ملوان؛ بازگشت پیرمرد به جمع قوها/ جدایی خارجی‌ها و امید به انزلی‌چی‌ها

شايان کارگر، محمد رضي پور، علي عابدي، عليرضا مصطفايي، شیرزاد بيجاري، ميلاد جلالي، غلامين، محمد دارابي، عزت الله پورغاز، محمد شمسي‌پور، کنعاني، حسين حسيني، جمال حسيني، حمید گلزاري، اعتمادي، مهرداد اولادي، حسن جعفری، مهیار زحمت کش و هادی یعقوبی بازیکنانی هستند که در فهرست بازیکنان ورودی ملوان حضور دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال ملوان از جمله تیم‌هایی بود که نتوانست با سرمربی فصل قبل خود به توافق برسد و "دراگان اسکوچیچ" به رغم نتایج درخشانی که با ملوان گرفت از این تیم جدا شد. ملوان البته برای انتخاب سرمربی جدید خود وقت زیادی تلف نکرد. مسئولان باشگاه بعد از آنکه به صورت قطعی با اسکوچیچ قطع همکاری کردند، با نصرت ایراندوست پیشکسوت همین باشگاه مذاکراتی داشته و در نهایت وی را به عنوان سکاندار تیم ملوان انتخاب کردند.

به گزارش انتخاب؛ مشکلات مالی ملوان در کنار سیاست‌های این باشگاه باعث شد تا این تیم همانند سال‌های گذشته در بازار نقل و انتقالات عملکرد چشمگیری نداشته باشد. نگاهی به فهرست بازیکنان ورودی ملوان موید این مطلب است که هیچ ستاره‌ای برای لیگ چهاردهم به این تیم اضافه نشده و برنامه بومی‌سازی و میدان دادن به بازیکنان جوان هم در راس کادر فنی و هم در میان بازیکنان ادامه داشته باشد.

شايان کارگر، محمد رضي پور، علي عابدي، عليرضا مصطفايي، شیرزاد بيجاري، ميلاد جلالي، غلامين، محمد دارابي، عزت الله پورغاز، محمد شمسي‌پور، کنعاني، حسين حسيني، جمال حسيني، حمید گلزاري، اعتمادي، مهرداد اولادي، حسن جعفری، مهیار زحمت کش و هادی یعقوبی بازیکنانی هستند که در فهرست بازیکنان ورودی ملوان حضور دارند.


ملوان در مقابل این بازیکنان ورودی، 15 خروجی هم داشته که بعضی از آنها مهره‌های تاثیر گذار ملوان در فصل گذشته بوده‌اند؛ بازیکنانی مثل امیرحسین فشنگچی، مهدی دغاغله و پاشنکو.

همچنین محمد پور رحمت الله و شاهین ثاقبی دو بازیکن فصل گذشته ملوان هستند که این فصل به تیم تراکتورسازی اضافه شده‌اند. این موضوع اعتراض باشگاه ملوان را در پی داشته است چرا که مسئولان این باشگاه گیلانی معتقدند ثاقبی و پور رحمت‌الله قراداد داشته و باید به قراردادشان پایبند بمانند.

تیم ملوان پیش از شروع فصل در تورنمنت شهدا هم شرکت کرد و محک خوبی در این مسابقات خورد. با این حال آنها با دو شکست برابر استقلال و پیکان به عنوان چهارمی این جام بسنده کردند. نصرت ایراندوست بعد از این تورنمنت درباره ارزیابی‌اش از ملوان گفت: "فکر می‌کنم شرایط تیم ما خوب است و اهدافی که برای ملوان ترسیم کرده‌ایم تا شروع مسابقات به آنها دست خواهیم یافت. البته بعضی از بازیکنان ما که از مصدوم‌ شدن‌شان نگران بودیم خودشان خواستند که در این تورنمنت به میدان بروند و دیدیم که بازی خوبی هم انجام دادند".

یکی از دغدغه‌های فعلی تیم ملوان جدایی سعید عزت‌اللهی بازیکن جوان این تیم است. عزت اللهی که گفته می‌شود از تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا پیشنهاد دارد، حتی رضایتنامه‌اش را برای حضور در این تیم دریافت کرده است و در صورت توافقات نهایی، تیم ملوان را ترک خواهد کرد. به نظر می‌رسد با جدایی بازیکنان کلیدی و جوانگرایی یکباره در تیم ملوان، نصرت ایراندوست کار ساده‌ای برای فصل چهاردهم نخواهد داشت؛ بخصوص آنکه مسئولان این باشگاه خواستار جایگاه تک رقمی و تکرار عنوان سال گذشته هستند.

منبع: مهر
برچسب ها: ملوان ، لیگ ، ستاره ، انزلی چی
نظرات بینندگان