arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۳

وقتی نوه «چه‌گوارا» پرچم فلسطین را بالا می‌گیرد+ عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس و پیش بینی برگزاری تظاهرات میلیونی در همه نقاط جهان، فعالان فضای مجازی عکس نوه «ارنستو چگوارا» چریک سرشناس ضد استعماری آمریکای لاتین را به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی «فیسبوک» و «توئیتر» منتشر کردند.

 

 

کاربران شبکه‌های اجتماعی تاکید کردند که این عکس زمانی گرفته شده است که نوه چگوارا وارد یک استادیوم فوتیال در برزیل شده و پرچم فلسطین را در همبستگی با مظلومان و آرمان فلسطین بالا گرفته بود. او با این کار نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های صهیونیست‌ها به گوش جهانیان رساند.

بر اساس این گزارش، انتشار این عکس با استقبال بسیار خوب فعالان حقوق بشر، آزادگان جهان و ملت‌های عربی و اسلامی روبرو شده است.

رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان سالجاری نوار تحت محاصره غزه را از آسمان و زمین بمباران کرده و تا کنون صدها کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حملات ددمنشاانه دشمن صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین در غزه و کرانه باختری رود اردن موجی از همدردی و همبستگی ملت‌های آزاده جهان را منجر شده است. ناظر ان سیاسی معتقدند که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تظاهرات میلیونی آزادگان جهان در تاریخ بشریت ماندگار خواهد شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان