arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۶۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۲۱ تير ۱۳۹۳
مجید مجیدی:

مرگ و نفرین بر محافل حقوق بشری که چشم و گوششان کر شده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مجید مجیدی در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و کشته و مجروح کردن مردم به دفاع آن گفت: مرگ و نفرین بر محافل حقوق بشری که چشم و گوششان کر شده و نمی بینند.

به گزارش «انتخاب»، در یادداشت کارگردان فیلم باران در حمایت از مردم بی دفاع غزه آمده است: این همه ظلمی را که به یک ملت می رود، حتما از نگاه بی فروغ آنها این همه زن و کودک بی دفاع که کشته می شوند انسان نیستند!»

در متن کامل این یادداشت به قلم کارگردان ˈمجید جیدیˈ آمده است:

سرزمینی را می شناسم که به وسعت یک تاریخ به آن ظلم شده… سرزمینی را می شناسم که سلاح شان ایمان به خداست، در مقابل بمب ها و موشک ها سینه شان را سپر می کنند. پناهگاهی ندارند در هنگام بمباران های وحشیانه اهریمنان. سرزمینی را می شناسم که در ماه ضیافت خدا بر سر سفره ی سحر و افطارشان بمب های ویرانگر است.

مردم این سرزمین به راستی در این ماه میهمان خدا هستند و با شهادتشان برای ابد میهمان خدا خواهند بود.سرزمینی را می شناسم که نوجوان آن را به جرم دفاع از سرزمین اشغال شده اش زنده زنده او را در آتش می سوزانند. مرگ و نفرین بر محافل حقوق بشری که چشم و گوششان کر شده و نمی بینند این همه ظلمی را که به یک ملت می رود، حتما از نگاه بی فروغ آنها این همه زن و کودک بی دفاع که کشته می شوند انسان نیستند!

البته روی سخن من نه محافل حقوق بشری. نه دولت های غربی و نه عربی که اگر غیرتی داشتند امروز صهیونیزمی نبود، بلکه روی سخن من مردم آزاده جهان است. چطور می توان شاهد بود که ده ها تن بمب بر سر ملتی بی دفاع و مظلوم ریخته شود و جهان در یک سکوت مرگبار فرو رود!

چگونه می توان پیکر بی جان و آغشته به خون کودکان بی دفاع را دید و سکوت کرد! بیاییم همگی ندا دهیم که مردم غزه آغوش ما پناه شماست. به آنها بگوییم که این تصاویر کودکان آغشته به خون در حافظه تاریخی ما می ماند و دلهایمان برای همیشه نسبت به غاصبان و جلادان صهیونیزم پر از نفرت باقی خواهد ماند. و در آخر به مردم غزه بگوییم ما در کنار شما هستیم دلهای مان با شماست و به شما به خاطر پایداری و استقامتتان و شجاعتتان درود می فرستیم...»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۴۱
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
121
68
چگونه درسالهاي گذشته موضع گيري نكرديد جناب مجيدي محافل حقوق بشر براي هم وطنانتان هم معنا دارد .
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
23
85
دوست عزیزی که از آقای مجیدی نسبت به عدم موضع گیریشون انتقاد دارید ایشون کارگردانن نه نماینده مجلس!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
11
78
دنيا بايد عليه اين خونخواران برخيزند تاجلوى جنايت اينها را بگيرند
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
2
1
این همه بلا نتیجه بی تدبیری بعضی از کشورهای به ظاهر مسلمان است که اسلام را ترک کرده وبه دامان آمریکا پناه برده اند آخه یکی نیست بگه تا حالا چه خیری از امریکا دیده اید مگر بجز این است که هر جای دنیا که رفته فقط باعث قتل وخونریزی افراد بی گناه شده آیا در تمام طول تاریخ صلحی را سراغ دارید که امریکا باعث آن باشدفقط مثل لاشخورها تا بوی خون میشنود سریع برای مردارخواری خودش را میرساند ودر مقابل تا کنون امکان داشته که ایران در جایی از دنیا آغازگر جنگ باشد وچقدر بین دول درجال جنگ میانجی گری کرده است ومسلمان هم هست ولی آنان پشت به ایران کرده ونتیجه اش را هرروز بد تر از قبل می بینند
نظرات بینندگان