arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۳

بعد از شجریان نوبت شاهرخ خان شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


«شاهرخ خان»، ستاره سینمای بالیوود نشان شوالیه (لژیون دونور) کشور فرانسه را به پاس دستاوردهای هنری دریافت کرد.

«شاهرخ خان»، بازیگر مشهور سینمای هند نشان شوالیه فرانسه را روز گذشته (سه‌شنبه) طی مراسمی در تاج محل از «لورن فابیوس»، وزیر امور خارجه فرانسه دریافت کرد.

«شاهرخ خان» پس از «آمیتا باچان»، بازیگر سرشناس بالیوودی و «ساتیاجیت رای»، کارگردان فقید هندی‌، سومین سینماگری هندی است که موفق به کسب نشان شوالیه از دولت فرانسه می‌شود.

وزیر امور خارجه فرانسه پس از اعطای نشان شوالیه به شاهرخ خان گفت: مردم فرانسه دوستدار استعداد شاهرخ خان هستند که با فیلم‌هایش طیف وسیعی از مخاطبان را در سراسر جهان به وجد می‌آورد و با گذر از مرزهای تاریخی و فرهنگی، مردم جهان را به هم پیوند می‌زند.

شاهرخ خان نیز پس از دریافت این نشان ارزشمند گفت: لحظاتی در زندگی وجود دارد که احساس می‌کنید در مسیر درست قرار دارید‌ و این یکی از همان لحظات است. من واقعا به دریافت این نشان افتخار می‌کنم.

نشان لژیون دونور به عنوان بالاترین نشان اعطایی از سوی دولت فرانسه به پاس ارائه خدمات به این کشور در سال 1802 توسط «ناپلئون بوناپارت» پایه‌گذاری شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
6
19
استاد کجا شاهرخ خان کجا!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
هموطن ! نباید با معیارهای ارزشی خود مان در مورد هنرمندان کشورهایی دیگر قضاوت کنیم ، شاهرخ خان برای مردم هند بسیار با ارزش ومحترم هست ،همانطور که استاد شجریان برای ما
نظرات بینندگان