arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۸۹۸
تعداد نظرات: ۶۹ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۳
رئیس جمهور:

هیچ بندزنی نمی‌تواند کاسه شکسته تحریم را به حالت قبل برگرداند/والله، بالله و تاالله سالهای بین 84 تا 92 گذشت و دیگر تکرار نمی‌شود

وزارت خارجه و تیم مذاکره‌کننده ما کاملاً تخصص لازم را برای حرف زدن در برابر شش قدرتی که در روبروی ما قرار دارند، داراست، سبک و سیاق مذاکرات را می‌داند، تجربه کافی دارد و می‌دانیم که سخت است ولی راه را تا موفقیت نهایی به حول قوه الهی ادامه خواهیم داد/هیچ اختلاف نظری بین دولت، مجلس و قوه قضائیه وجود ندارد/بانک‌ها دست از بنگاه داری بردارند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهور در همایش روز صنعت و معدن با تاکید بر اینکه مذاکرات برد- برد تنها با خارجی ها نیست، تصریح کرد: دولت با بخش خصوصی، تولیدگران، قانونگذاران باید مذاکرات برد- برد داشته باشد تا ببینیم مشکل از کجاست. ما نیاز به سرمایه طبیعی، سرمایه انسانی، اجتماعی داریم.

به گزارش انتخاب، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن با اشاره به امکانات و ویژگی های ممتاز ایران برای گام برداشتن در مسیر صنعتی و طرح این پرسش که چرا ایران نتوانسته به رغم همه این امکانات و ویژگی ها در عرصه صنعتی به نقطه مطلوب برسد،تصریح کرد که اگر حمایت در کنار رقابت نباشد ، حمایت مخرب است.

* ایران همه زمینه‌های صنعتی شدن را دارد
دکتر روحانی درباره زمینه‌های مختلف صنعتی شدن بسیاری از کشورها به فرصت‌هایی نظیر دارا بودن منابع گاز، در اختیار داشتن معادن غنی، قرار داشتن در کنار آب‌های آزاد و ارتباط داشتن با جهان خارج، قرار داشتن در منطقه جغرافیایی خاص و توان اتصال کشورهای مختلف به یکدیگر، توسعه انسانی یا داشتن دانشگاه‌های بزرگ و دانشکده‌های صنعتی و اساتید و محققان و تلاشگران اشاره کرد و گفت: ایران کشوری است که همه اینها را دارد.

* تأکید بر شناسایی موانع بر سر راه صنعتی شدن ایران
رییس جمهوری اظهارداشت: بیش از نیم قرن است که سابقه حرکت صنعتی در این کشور وجود دارد، چطور هنوز نمی‌توانیم بگوییم ما صنعتی شده‌ایم؟ اشکال از کجاست، اشکال از برنامه است؟ اشکال از برنامه‌ریزی دولت است، اشکال از قانون مجلس است؟ اشکال از سیاست‌های کلی و چشم‌انداز بیست ساله است؟ باید ببینیم اشکال از کجاست؟

*تأکید بر مذاکرات برد – برد بین دولت، تولیدگر و قانونگذار
دکتر روحانی در جمع صنعتگران گفت: بیاییم با هم گفتگو کنیم. مذاکرات برد – برد تنها با خارجی‌ها نیست. دولت و بخش خصوصی، دولت و تولیدگر و قانونگذار و تولیدگر هم باید بنشینند و مذاکره کنند.

*کنار سرمایه طبیعی و انسانی نیازمند سرمایه اجتماعی هستیم
رییس جمهوری گفت: امروز برای توسعه کشور در کنار سرمایه طبیعی و سرمایه انسانی نیاز به سرمایه اجتماعی داریم و در این راستا باید به هم اعتماد داشته باشیم و همه به قانون احترام بگذاریم و ثبات و امنیت را در آینده کشور مد نظر قرار دهیم، باید این اطمینان وجود داشته باشد که این دولت توانمند است و قادر می‌باشد ثبات و آرامش را در بازار حفظ کند.

*روند کاهش تورم در سال جاری ادامه خواهد یافت
امروز در موضوع تورم دولت به آنچه قول داده بود عمل نموده و تورم را مهار کرده است و تورم نقطه به نقطه را از ۴۳ درصد به ۱۴.۷ درصد رسانده است و این موضوع باید برای صاحبان سرمایه و کارآفرینان اطمینان‌بخش باشد و دولت روند کاهش تورم را در سال جاری با قوت ادامه خواهد داد. امروز نرخ تورم ماهیانه به طور متوسط در کل حدود یک درصد است و این به معنای ثبات و حرکت کنترل شده و از طرفی اطمینان به جامعه ماست که به دنبال کار و تلاش و تولید است.

*اولین قدم برای شکستن رکود برداشته شده است
رییس جمهوری گفت: در گفت‌وگو و مشورت با کارشناسان به این نتیجه رسیده‌ایم در زمانی که تورم بسیار فزاینده بوده و همزمان رکود هم وجود دارد، در قدم اول باید تورم را مهار کنیم و در کنار آن باید برای شکستن رکود که البته کار سخت و دشواری است گام برداریم و دولت امروز اولین قدم را برای شکستن رکود برداشته است.

*ضرورت توجه به اعمال محدودیت‌های صحیح و عقلانی در کنار محدودیت ناصحیح
دکتر روحانی گفت: نمی‌توانیم مدام خواهش کنیم که در زمینه خودرو یک حرکت سریع کیفی رخ دهد و این اتفاق نیفتد. دولت در زمینه صنعت یکسری محدودیت‌ها ایجاد می‌کند که به نفع کشور است و البته یکسری محدودیت‌هایی هم وجود دارد که به ضرر است و باید حذف شود و به تعبیری بعضی از محدودیت‌ها عقلانی نبوده و ناصحیح است و بعضی از محدودیت‌ها صحیح و عقلانی است.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: اگر در زمینه تولید پیچ و خم‌های غیرضروری برای اعطای مجوز وجود دارد به معنای محدودیت‌های غیرعقلانی است و باید برداشته شود و اگر در بخش‌هایی در سیستم اداری ما فساد وجود دارد به معنای محدودیت غلط و غیرعقلانی است و باید با آن مبارزه کرد، اما یکسری از محدودیت های عقلانی و درست است به طور مثال اگر برای صنعت محدودیتی در زمینه رعایت مسایل زیست‌محیطی قائل می‌شویم، این محدودیت صحیح است و باید ادامه یابد.

*بانک‌ها باید دست از بنگاه داری بردارند
بانکها باید دست از بنگاه‌داری برداشته و امانت‌دار و واسطه خوبی بین مردم و بنگاه های اقتصادی باشند و ضرورت دارد که راه و روش بانک ها اصلاح شود.

*شرایط را برای ورود سرمایه خارجی مهیا می‌کنیم
دولت شرایط را برای ورود سرمایه خارجی مهیا خواهد کرد چرا که سرمایه داخلی برای همه طرح های پیش روی کشور کافی نیست باید ایرانی‌های مقیم خارج و خارجی ‌ها را برای سرمایه گذاری در داخل کشور تشویق کنیم.

*هیچ اختلاف نظری بین دولت، مجلس و قوه قضائیه وجود ندارد
امروز هیچ اختلاف نظری بین دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه وجود ندارد و همه با هم در اجرای سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری از جمله اقتصاد مقاومتی و چشم‌انداز ۲۰ ساله اتفاق نظر داریم، هدف بلند ما شکستن رکود و ایجاد رونق و صنعتی کردن کشور است.

*صنعت باید همه بخش‌های کشور را فرا بگیرد
صنعت باید همه بخش‌های کشور را فرا بگیرد و کشور باید صنعتی شود و دولت این کار را با بازوان پرتوان، صنعتگران عزیز و مخصوصاً با استفاده از تجربیات مدیران باسابقه، سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که در این بخش‌ها وجود دارند، انجام خواهد داد.

*امسال باید رشد اقتصادی کشور مثبت شود
دکتر روحانی با تاکید بر اینکه کشور نیاز به توسعه دارد، شرایط رکود تورمی حاکم بر کشور در دو سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و گفت: سال ۹۱ کشور با رکود تورمی مواجه بود که اخیرا بانک مرکزی با محاسبات دقیق رقم اعلام شده منفی ۵.۸ درصدی برای رشد اقتصادی در این سال را ۶.۸ درصد اعلام کرده است و سال ۹۲ نیز دولت حرکت برای رفع رکود تورمی و شکوفایی اقتصادی را آغاز کرد.
رییس جمهوری اظهار داشت: در سال ۹۳ ان شاءالله رشد اقتصادی کشور مثبت خواهد شد و همه باید دست به دست هم دهیم تا کشوری آباد و توسعه یافته برای ایرانیان عزیز بسازیم.

* کمک به صنعت در شرایط فعلی ضروری است
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه باید کمک‌ها به صنعت بر مبنای اولویت‌ها تنظیم شوند، خاطرنشان کرد: اصل کمک به صنعت در شرایط فعلی ضروری است.

* آماده شدن بسته حمایتی برای رونق و شکستن رکود تا پایان تیر ماه
دکتر روحانی از تأسیس کارگروه ویژه برای رونق و خروج از رکود خبر داد و گفت: موارد اختلافی را در هفته‌های آینده در شورای هماهنگی اقتصادی بررسی می‌کنیم و تا پایان تیر ماه، بسته حمایتی را برای رونق و شکستن رکود آماده و سپس عملیاتی و اجرایی خواهیم کرد.

* تولید قدم به قدم در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد
رئیس جمهور بر اعتقاد دولت مبنی بر اینکه «تولید قدم به قدم در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد» اشاره کرد و با تأکید بر گذراندن مراحل رشد و تجربه لازم برای بخش خصوصی، گفت: تولید ما با تولیدهای دنیا متفاوت است. برخی از بنگاه‌های کشورمان بزرگ متولد شده‌اند، برخی از تولدها هم رشد نکرده‌اند و همان‌طور باقی مانده‌اند. برخی مواردی هم داریم که حرکت مناسب داشته‌اند. یکی از مشکلات ما در بخش خصوصی این است که از بنگاه کوچک حرکت نکرده‌ایم تا به بنگاه بزرگ برسیم.

* تأکید بر ایجاد برند ایرانی در تمام زمینه‌ها
رئیس جمهور گفت: اگر شرکت‌های چند ملیتی وارد کشورمان می‌شوند باید حواس‌مان خوب جمع شود که به این شرط به کشورمان بیایند که تکنولوژی نو را وارد کنند و سپس بتوانیم آن تکنولوژی نو را بومی کنیم؛ و بعد از آن دنبال نوآوری و سپس دنبال برند ایرانی در تمام زمینه‌ها باشیم.

* تأکید بر فعالیت دوشادوش صنعت و دانشگاه
دکتر روحانی با تأکید بر دست در دست هم دادن دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و صنعت و معدن، اظهار داشت: همه باید دست در دست هم دهیم. باید پرچم عظمت صنایع ایرانی یک بار دیگر در قله‌های ایران عزیزمان به اهتزار درآوریم و این کار شدنی است.

*سال‌های ۸۴ تا ۹۲ گذشت و تکرار نمی‌شود
رئیس جمهور گفت: اراده داشته باشیم و دست به دست هم دهیم و سرمایه‌مان را به داخل کشور بیاوریم. به والله سال‌های ۸۴ تا ۹۲ گذشت و تکرار نمی‌شود. دولت یازدهم خود را خادم مردم می‌داند، هیچ تصمیم فردی اتخاذ نمی‌‌کند؛ بدون مشورت و بدون شور و با شورهای چند باره، تصمیمی را اعلام نمی‌کند. اگر هم اعلام کرد، برای آنها که می‌گویند اشتباه کرده است، هم احترام می‌کنیم، هم تواضع می‌کنیم و هم دست آنها را می‌بوسیم.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۱۲۷
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
15
357
"سال‌های ۸۴ تا ۹۲ گذشت و تکرار نمی‌شود"
هزاران ساله که ما به خاطر ضعف مفرط آگاهی، در دوری گیر کرده ایم و هی تکرار می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
یکی شما برای منتقدین احترام قائلید، یکی هم ...
علیرضا م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
26
241
متاسفانه مشکلات و معضلات مهمی در دولت قبلی به دلیل مدیریت ناصحیح بوجود آمده ولی غیر قابل حل نمی باشند و به زمان نسبتا زیادی برای رفع تمامی آنها نیاز است، با صبر و همدلی حتما مشکلات برطرف میشوند و امیدوارم رئیس جمهور عزیز در این راه موفق باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
عمر من که گذشت شما صبر کن شاید به شما رسید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
150
38
یه بخشی از پایین اومدن تورم به خاطره اینه که دیگه تا شد قیمتا تغییر کردن دیگه قرار نیست تا ابد همینجوری بره بالا که
پاسخ ها
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ای ول اقتصااااد........دوست عزیز تورم شیب سهمی داره هرچی بیشتر بره بالا شدیدتر افزایش داره.....در عوض پایین آوردنشم تو مقادیر کم سخته الان این 14 درصد رو روحانی تو 4 سال باید کلی تلاش کنه تک رقمی شه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اگر محمود شما بود الان دلار 5000 تومن رسیده بود
وحید
|
GERMANY
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
96
88
جناب رئیس جمهور : تورم را کاهش داده اید قبول و با تشکر! اما شرایط بورس واقعا اسفناک است! تدبیری بیاندیشید! سرمایه ها نصف شدند! و ما این رو تقصیر دولت میبینیم
پاسخ ها
میلاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
مشکل مهار تورم همینه رکود اقتصادی اولیه رو پیش میاره...الان نقدینگی خیلی کم شده...ثبات تورم باعث می شه خود اقتصاد دوباره فعال شه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
بورس همینه ..... ی موقع رو به بالاست ی موقع هم رو به پایین. در صورت نباید توقع سود قطعی داشت. ربطی هم به این دولت نداره.
نسل اول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
107
54
درمورد کاهش تورم حقیقت گفته نمی شود زیرا ما هرروزه با هزینه های خرید و خدمات و... سروکارداریم و افزایش تورم را باتمام وجود احساس می کنیم
نمی دانم که مشاوران رئیس جمهور به ایشان چه گزارشاتی از نرخ ها می دهند.
انتخاب لطفا منتشرکنید
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
نسل اول عزیز ما باید دانشمون ببریم بالا.
کاهش تورم به معنی ارزان شدن اجناس نیست یعنی شتاب رشد قیمت کم شده.
آیا شما حس نکردید؟!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
موافقم همه چیز گران تورم زیاد
امین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
تورم به معنی افزایش قیمت ها است و اگر کم می‌شود یعنی افزایش کمتر فیمت ها و نه کاهش قیمت ها !
لطفا اول تعریف یک کلمه را بدانیم و بعد نظر دهیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
آقا سعید، بنزین و میگی؟ یا دلارو؟
افشین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
حداقل گزارش های تخیلی دولت قبل را نمی دهند.
نسل اول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
سعید عزیز ازکدام کلمه یا جمله من متوجه شدید که تعریف من ازتورم چنین چیزی است؟
ضمنا بنده کاهش تورم را درجامعه ای که زندگی می کنم احساس نکردم و حتی روزبروز مردم را مشاهده می کنم که اکثریتشان لاغرتر می شوند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
215
44
فعلا بورس ترکید، سوخت هسته و غنی سازی به فنا رفت ، یارانه بندی که هنوز مشخص نیست ... ببینم اخر عاقبت دولت چیمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
ما ملت ایران هیچ زمان دلار3900تومنی واختلاس های انجام گرفته را فراموش نخواهیم کرد،که حال امروز ما نتیجه ی بی تدبیری همان هشت سال است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اگه نمی توانست نباید ادعا نی کرد می خواد با کلید درستش کنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
بورس و غنی سازی که در دولت قبلی خیلی خوب بود
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
عاقبت دولت یازدهم هرچه باشه، مانند دولت قبلی نخواهد بود.
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
28
189
درود به شرفت
هشت سال سوختيم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
زودتر میگفتی روت آب میریختیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خیلی با مزه ای خندیدیم بهت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
225
36
اگر چند تا قرارداد ترکمنچای دیگه امضا کنند از 15درصد به ده درصد هم میرسه
اصلا بیان یکی از استان های کشور هدیه بدن به امریکا ارزش دلار به صورت مقطعی شاید یک رقمی بشود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
مرد مومن بشین قرارداد ژنو رو بخون بعد 20 دقیقه تو اینترنت سرچ کن ببین انرژی هسته ای چیه
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
بدتر از قرارداد ترکمنچای قرارداد فروش نفت از طریق بابک زنجانی بود و از این قبیل قراردادها الی ماشائ الله.... ولی کاسبان تحریم تمایل به تغییر اوضاع ندارند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
عزيزم شما هم مثل داعش عمل بكن بهت ميگن ببينيد چقدر شجاعت دارند هر كس بدون روسري و با روسري از خيابان عبور كند 80ضربه شلاق داره اگر شما را بحال خود ول كنن آبروي شيعه را ميبريد همانطور كه داعش آبروي اهل تسنن را به باد داده بايد يكنفر شما را مهار كنه
milad
|
UNITED STATES
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
19
119
ممنون پرزیدنت که اینقدر شجاعی یا به قول ما جیگر داری اون پاراگراف آخرت خیلی هم به دلم نشست هم امیدو تو دلم زنده کرد
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
18
124
واقعاسالهای 84 تا 92 رابه جرات می توان ازبدترین دوران سیاسی واقتصادی وفرهنگی و... کشورمان دانست جناب رئیس جمهورعزیز فقط مابدون هیچ ملاحظه ای خواهان محاکمه مسببان اوضاع بوجودآمده درسالهای مورداشاره راخواستاریم
سیب
|
-
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
8
76
من یه بندزن معروف میشناسم تخصصش هم اتفاقا بند زدن کاسه تحریم، کوزه دشمنی و برافروزی آتش جنگ و جداله!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
12
85
به دکتر روحانی رای دادیم تا چهره کشور از افراط و تفریط شسته بشه .
8 سال افراط برای مردم کابوس وار گذشت و شاهد بیشترین تنش ها بین ملت و نظام و سران سه قوه بودیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
16
72
رییس جمهور عزیز دوستت داریم و دستت را می بوسیم.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
128
32
فعلا که بورس ترکیده ، قیمت ها که تغییری نکرده فقط طلا اومده پایین ، مسکن که رفته بالاتر ، یارانه ها هم که مثل گذشته هست ، سوخت هسته ای هم که به فنا رفته ، تحریم ها هم که برداشته نشده ، معوقات بانکی هم که جمع نشده ، پول های بلوکه شده هم که برگشت نخورده و... کم شعار بدید جناب رئیس جمهور
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
باسلام به آقا مهدی
با تعقل و منطقی نظر بده
سجاد عبدلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اشتباه مثبت دادم معذرت میخوام از ملت شریف ایران بابت این عمل اشتباهم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
دوست عزیر ما هشت سال سوختیم،لطفا 4 سال فرصت بدهید،بایدم دلالان زمان دولت های نهم ودهم الان ناراحت باشند
ناشناس
| - |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
از کجا میدونی پولهای بلوکه شده برنگشته؟
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
شما به زمان اعتقاد ارید ؟
به نظر شما 8 سال دیزدی و ویرانی در یک سال اصلاح می‌شود ؟؟
majid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خب کی پول ها رو بلوکه کرد ؟ کی باعث شد بانک مرکزی تحر یم بشه ؟ کی گفت قطعنامه کاغذ پاره است ؟ لطفا از این جهل خارج شوید دولت روحانی هرچی باشه از افراطی گری خلاص شدیم بسه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
155
20
سالهای 84تا92 رئیس جمهوری زحمت کش و بدون منت و کمتر کمکاری به گردن دیگران انداختن وجود داشت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
انگار هر چقدر ضربه از این فراموش کاری هامون بخوریم باز هم کمه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
11
62
روحانی متچکریم
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
33
17
یک سوال:
در صنعت کشاورزی که مردم خودشان از جیب مبارک خودشان سرمایه گذاری میکنند وتولید میکنند چه خدمت کرده اید وچگونه حمایت کرده اید؟ فقط میفرمایید تولید واین هم از تولید که هیچ هزینه ای برای دولت ندارد حتی جهاد محترم کشاورزی نتوانست به ازای هر هکتار یک کیسه کود به کشاورز تحویل دهد.به اقایون بفرمایید به جای اینکه سیاسی کاری کنند و خودشان را مطرح کنند اگر به فکر قشر زحمتکش هستند اقای وزیر کشاورزی را به مجلس احضار کنند و از ایشان بخواهند در طول یکسال گذشته چکار کرده اند و چه خدماتی به کشاورزان داده اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
49
26
براي قسم خوردن عجله نکنيد با اين وزيرهايي که شما داريد فقط کافيه يکي دو تا استيضاح بشن بعد معلوم ميشه اختلاف داريد يا نه!!!
ادعاي کاهش تورم با حذف امور عمراني کشور هيچ شاهکاري نيست!!!! به نظر شما چرا در افغانستان و عراق تورم کنتر از ايران است؟ تورم پايين بدون کار عمراني کار تنبل هاست.
سجاد عبدلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
15
45
واقعا بعضیا وقیح هستن ها
دولت یه ساله پدرش در اومده تا ثباتن بیاره ولی بعضیا اصلا احترام سرشئون نمیشه
پاسخ ها
gh
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
جناب عبدلی !
ادعا تا واقعیت عمل خیلی فرق میکنه !
سخنگوی محترم دولت جناب نوبخت هر از یکهفته میاد سخنرانی میکنه و هر دفعه تورم رو پایین تر میاره !!!!
بعدش هم میگه پایین آمدن تورم ربطی به ارزان شدن اجناس ندارد !!!!
یکی نیست به این آقا بگه که شما نرخ هارو ثابت نگه دارین ارزانی پیشکش.
بنده فرهنگی هستم. 16 درصد به حقوق ما افزوده شده در عوض مالیات و حق بیمه رو افزایش و خیلی مزایای دیگه رو برداشتن.
جناب آقای سیف هم که چندی پیش فرمودند که وام 4 درصدی ازدواج هم دیگه رو به پایانه.....!!!!!
بنابراین هرکس دیگه هم جای این دولت باشه و بخواد دست بکنه توی حلقوم مردم ، میتونه مثل دولت فعلی نرخ تورم رو بیاره پایین. اینکه هنر نیست.
وقتی رییس بانک کمرکزی میگه نرخ دلار نباید بیاد پایین ! شما تا تهشو بخون.
انتخاب عزیز لطفا نظرهای مخالف رو هم منتشر کنید.
سجاد عبدلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
با عرض پوزش واقعا نتاسفم که شما ادعای فرهنگیت میشه ولی نمیدونی همونقدر که بالا رفتن نرخ ارز و دلار به ضرر بازاره همنقدم پایین اومدنش ضرر داره
من یه دانشجو هستم و میدونم که اگه به یکباره دلار 4000 تومانی بشه1000 تومن قاچاق و... و... بالا میره
در ضمن تورم و برید تو بازارهای کشور ببینید وقتی دوره قبل نون واقعا به نرخ روز بود نه الان که همه چی یه نرخ ثابت داره
خداوکیلی حق بگید
انتخاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
2
42
آقای دکتر روحانی بنده هوادار شما هستم. علیرغم احترام فراوان به نظرات و ایده هایتان ، یک اعتراضی رابر شما وارد میدانم: بجای جملات شعاری مثل "باید بانک ها دست از بنگاه داری بردارند" رو عملی کنید. هی میفرمایید جوانان ازدواج کنند اکنون بیش از 4میلیون زوج تو صف دریافت وام ازدواج برای 3میلیون چندرغاز ماندند. بانکداری اسلامی ملعبه ای شده است فقط برای کسب درآمد آقایان . تا وقتی که تبلیغات بانکها تو تلویزیون قطع نشود همان شیوه بنگاهی خواهند بود. چون باید هزینه کلان ساخت و پخش تبلیغات رو در بیارند. متشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
35
21
از بورس چه خبر؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
9
24
متاسفانه نظرات چندان منطقی نیست عزیزان قرارداد ترکمن چای حاصل شکست این ملت بود و آنکسی که قرار داد را بست مقصر نبود همانگونه که ملت آلمان کسی را قرار داد عدم تخاصم و قبول شکست را امضا کرد مقصر نمی دانند. ما اشتباهاتی در سنوات قبل در خصوص هزینه کردن در مورد تکنولوژی هسته ای کرده ایم و حالا هر جایی جلو این ضرر را بگیریم منفعت است.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
5
33
پس چرا مواد لبنی 30درصد گران شده .از یک طرف هم مردم را به بچه دار شدن دعوت میکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
13
49
سالهای 84 تا 92 نباید تکرارشود تکرارآن یعنی مرگ نظام.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
4
37
در ٨ سال دولت قبل واقعا نظم و انضباط در بسياري إز زمينه نابود شد روابط خارجي و وضعيت اقتصادي واجتماعي بيشترين
اسيب را ديدند، بسياري إز منابع ملي بدون كار كارشناسي واكذار شد مخصوصا در خصوصي سازي و أرز حاصل إز فروش نفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
33
22
اگر تورم مهار شده پس قیمتها واسه چی هر روز رشد داره؟
پاسخ ها
محمد خیابانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
برادر گرامی مهار فزاینده تورم به معنای ارزانی قیمت ها نیست به عنوان مثال در گذشته شاهد تورم 50 درصدی بودیم یعنی کالایی که در سال قبل قیمت 1000 تومن داشت سال بعدش به 1500 تومن افزایش پیدا می کرد اما حالا که شاهد تورم 27 درصدی هستیم قیمت کالای 1000 تومنی به 1270 افزایش پیدا خواهد کرد در واقع ارزانی در کار نیست جلوی رشد تورم و افزایش تصاعدی قیمت ها گرفته شده
همتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
6
23
انشاء ا... مردم ایران هم در انتخاباتها دقت بیشتری بفرمایند بفکر آینده کشور باشند و احساسی عمل نکنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
16
44
درود بر روحانی...
کاش می شد سال های 84تا92 را از تقویم زندگیم پاک کنم. بدترین روزهای عمرم بودند...
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
39
17
رییس جمهور محترم کنترل تورم رو با سوزاندن بیش از 14000 میلیارد پول سهامداران موفقیت می دانید؟
افزایش 50 و 70% نرخ حامل های انرژی را موفقیت میدانید؟
در مذاکرات هم که کار خاصی نکرده اید؟
شما هم مثل دولت قبل فقط 8 سال ما را به عقب میبری
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
اینها هم پوپولیسم هستند مهرداد جان ، ولی از یه نوع دیگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
15
28
اقای روحانی خدا پدرو مادرت را بیامرزه ای کاش 8سال پیش می امدی واین کشور به این مصیبتها دچار نمیشد الهی به حق ابروی اهلبیت خدا شماها را برای ما مردم نگه داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
10
15
دوستانی که میگن بورس ترکیده یادشون باشه زمانی که باشرایط بد اقتصادی بورس حبابی بود الان داره به روند عادی برمیگرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
6
14
به خدا شعار دردی رد دوا نمی کنه.یه سر به بازار بزنین ببینین چطور همه چی گرون تر شده و نفسمان بریده شده است.شما را به خدا فکری بکنین.
saeid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
25
13
انشااله دولت نهم و دهم با توانی بیشتر و کنار گذاشتن یکسری اشتباهات بر می گردد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
19
8
ماكه چيزي از اين دولت تدبير واميد هنوز نديده ايم البته انسان با اميد زنده نيست چون اميد داشتن نون وآب براي ما نميشود ولي با اميد ميتوان زندگي كرد.
اين تدبير هم قصه جداگانه ايي دارد چون آنقدر نبايستي فكر كني وتدبيري بينديشي كه ضعف جسمي قواي فكري ات رانيز به يغما ببرد.
علی حقگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
13
5
نشریه محترم چه میشود صدای مردم هم منعکس کنید: ما نمیدانیم قسم حضرت عباس قبول کنیم و یا دم خروس! مردم وعده 100روزه دولت را دیدند و تا کنون هم گشایشی در اقتصاد خانواده هم نمی بینند؛ فقط دیدند در گزارش 100روزه این همه سیاه نمایی؛ واکنون هم داره میگه کشور به84 تا92 برنمیگرده یعنی بجز این است که در دولت گذشته هیچ خدمتی به ملت نشده است!؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
در دولت گذشته خدمت کردن به ملت؟؟؟
دلار 800تومنی شد 4500
طلا گرمی 10 تومن شد 150 تومن
آبرومون تو کل دنیا رفت و....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
1
0
اقایان ریاست جمهور 57 تا 93 مشکلات همچنان هست......به جای به زیر کشیدن همدیگر این مملکت را احیا و اباد کنید...چند سال بعد شخص دیگری جای شما را میگیرد... چپ یا راست... مهم ابادی ایران است...زیر سایه ولایت فقیه ...همه باهم....برای ایران اباد و سربلند
نظرات بینندگان