arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

حسین شریعتمداری: اگر رهبر انقلاب نبود بسیاری از مدعیان امروزی باید پوتین آمریکایی‏ها را واکس می‏زدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسین شریعتمداری با اشاره به فعالیت‏های گسترده دشمنان نظام اسلامی در عرصه‏های مختلف فضای سایبری کشور گفت: دشمن با رسانه‏ های خود می‏خواهد این موضوع را القا کند که تعداد آن‏ها بیشتر از ماست و بر همین اساس خود را گسترده نشان می‏دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین شریعتمداری روز پنج شنبه در هشتمین نشست سخنرانان هیأت رزمندگان اسلام که در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد با اشاره به فعالیت‏های گسترده دشمنان نظام اسلامی در عرصه‏های مختلف فضای سایبری کشور گفت: دشمن با رسانه‏های خود می‏خواهد این موضوع را القا کند که تعداد آن‏ها بیشتر از ماست و بر همین اساس خود را گسترده نشان می‏دهند.  وی، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول زمان پربار تر شده است تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در این سال‏ها تمام تلاش خود را برای از بین بردن انقلاب انجام داده‏اند اما به دلیل رشادت‏های جوانان این کشور دچار مشکل نشده است.

شریعتمداری، گفت: دشمن در بسیاری از عرصه‏ها به ناکامی رسیده و با بن بست‏های جدی روبرو شده است اما همچنان به جنگ افکار مردم ما آمده است و توپخانه‏ها جای خود را به رسانه‏ها داده‏اند. وی، خاطرنشان کرد: نشریه USA today عنوان می‏کند که ما با ابرحریفی چون آیت‌الله خامنه‌ای روبرو هستیم که هم به نقشه‏های راه ما واقف است و هم در میان مردم اعتبار همراه با اعتماد دارد. مدیر مسؤول روزنامه کیهان، با بیان اینکه تمرکز حریف روی نقطه ایده‌آل حرکت ما، از شگردهای اصلی دشمنان است، تصریح کرد: دشمنان بیان می‌کنند که مسیری که تاکنون طی کرده‏اید، اشتباه بوده و همه تلاششان این است که آینده انقلاب اسلامی را مبهم نشان دهند.

شریعتمداری، با اشاره به اینکه اگر رهبری آیت‏الله خامنه ای نبود بسیاری از مدعیان امروزی باید پوتین آمریکایی‏ها را واکس می‏زدند خاطرنشان کرد: برخی مدعی هستند که رهبر معظم انقلاب نمی‏گذارد با آمریکا ارتباط برقرار کنیم اما اگر رهبری نبود از آنها در طول انقلاب چیزی باقی نمانده بود.

وی با اشاره به اینکه همه مشکلات با مذاکره حل نمی‏شود گفت: برخی از این نکته غافل هستند که تاکنون چه ضررهایی از استکبار جهانی خورده‌ایم و هنوز هم فکر می‌کنند، راه حل مشکلات ما، ارتباط با آمریکاست و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب می‏گویند به مذاکرات خوش بین نیستم.
نظرات بینندگان