arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

احمدی مقدم: امام (ره) پدیده تاریخی نه در دوره حاضر بلکه در تمامی اعصار در دنیا هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار احمدی مقدم با اشاره به اینکه « ملت ایران و همه مظلومان جهان مرهون امام خمینی(ره) هستند» گفت: ایشان پدیده تاریخی نه در دوره حاضر بلکه در تمامی اعصار در دنیا هستند.

فرمانده نیروی انتظامی که در آیین تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان این نیرو با آرمانهای امام راحل با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی سخن می‌گفت، افزود: امام(ره) رهبر دینی، معلم و فقیهی مجاهد بود که توانست حکومتی را بنیانگذاری کند که الگوساز در مبارزه با ظلم و ایستادگی در مقابل استکبار بود.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امام در سخت‌ترین شرایط یعنی در زمان جنگ تحمیلی نیز با دشمنان برخوردی قاطع داشت، افزود: در قطعنامه 598 شاهد بودیم که امام (ره) از آن تعبیر به نوشیدن جام زهر کردند، اما سرنوشت پایانی جنگ همان شکست دشمنان بود و شاهد بودیم که عملیات مرصاد به شکست آنان انجامید؛ هرچند امام(ره) در بین ما نبود اما تا امروز شاهد پیروزی های انقلاب یکی پس از دیگری و نابودی صدام بودیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم، روحانیت و رهبر همه در خط امام در حال حرکت هستند، تصریح کرد: امروز روح امام شاهد است که این انقلاب با سرعت به پیش می‌رود، هرچند سختی‌ها و امتحانات ادامه دارد اما روح ایشان نه تنها ناظر بلکه هادی و راهنمای انقلاب ماست.

وی گفت: همه ما حس می‌کنیم که امام(ره) در قلوب ما، ملت و همه مردم جهان است؛ ایشان مصلحی بزرگ هستند که اعتبار جهانی دارد و مبارزه با ظلم که نهضتی مستمر و ادامه‌دهنده راه انبیاء است هنوز در کشور ما پابرجاست.

احمدی مقدم در پایان گفت: افتخار می‌کنم که در این مکان شریف بار دیگر با امام(ره) و آرمان‌های ایشان تجدید عهد کرده‌ام؛ چرا که حرکت ایشان حرکت در مسیر ولایت فقیه و در راستای مبارزه با ظلم و دفاع از مستضعفان است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: فرماندهان ، مرصاد ، اعتبار
نظرات بینندگان