arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

ثانی: مناظره ای در کار نیست / کاش این دلواپسی نسبت به همه مسایل وجود داشته باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


محمدرضا محسنی ثانی با اشاره به اینکه برخی نمایندگان جهت برگزاری مناظره میان تیم مذاکره کننده سعید جلیلی و محمدجواد ظریف تمایل دارند، اظهار کرد: مناظره ای در کار نیست، ما در مجلس تحلیل‌های گروه قبل را شنیدیم و بر مبنای نظرات و دیدگاه هایی که داشتند خواستیم تا تیم مذاکره کننده فعلی هم با توجه به نظرات تحلیلی گروه قبل، پاسخ‌های خود را ارایه کنند.

وی افزود: گروه قبلی هفته گذشته به کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی آمدند.

محسنی ثانی با تاکید بر اینکه آنچه در حال حاضر ضرورت دارد تقویت تیم مذاکره کننده است، تصریح کرد: این هماهنگی و همراهی باید پشتیبان تیم مذاکره کننده ما جهت اتخاذ تصمیماتی مبتنی بر حقوق کامل جمهوری اسلامی ایران باشد، من فکر می کنم با تقویت تیم مذاکره کننده می‌توانیم بر قدرت ایران نسبت به زیادخواهی‌ها بیافزاییم و این در صورتی رخ می دهد که این هماهنگی و همسویی در مجموع مسئولین ما برقرار باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به دلواپسان مذاکرات هسته ای ادامه داد: کاش این دلواپسی نسبت به همه مسایل وجود داشته باشد؛ البته اگر صرفا جنبه سیاسی و جناحی به خود نگیرد مطلوب است. اما اگر رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته و در جهت تحریک مردم باشد، طبیعتا آسیب آن بیشتر از منافع آن خواهد بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان