arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳

دنبال مُچ‌گيري از مديران قبلي استقلال نيستيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هيأت مديره باشگاه استقلال گفت: بيشتر روي مسائل فرهنگي و اخلاقي تاکيد داريم و به دنبال مُچ‌گيري و عملکرد مديران قبلي استقلال نيستيم.
 

 رضا نثاري شهردار منطقه 19 تهران يکي از اعضاي جديد هيأت مديره باشگاه استقلال محسوب مي‌شود و از همين رو وي در جلسه روز گذشته با اميررضا خادم و بهرام افشارزاده حضور پيدا کرد. نثاري در گفت‌وگو با فارس، در خصوص سوابق خود و همچنين برنامه‌هاي هيأت مديره باشگاه استقلال صحبت‌هايي را انجام داده که در زير مي‌خوانيد.

* ابتدا از جلسه روز گذشته صحبت کنيد که چه اتفاقاتي افتاد؟

جلسه ديروز بيشتر شامل بحث آشنايي بود و قرار است فردا در خصوص مديرعاملي و انتخاب رئيس هيأت‌مديره و همچنين سخنگو بحث و تبادل نظر کنيم البته بيشتر حرف ما اين است که زودتر اين مسائل مشخص شود چون تصميم ما اين است که دور از حاشيه و با خرد جمعي انتظاري که مردم از ما دارند را برآورده کنيم.

* برنامه‌هايتان چيست؟

مبحث اصلي ما بحث اخلاقي است و اين را بگويم که معمولاً وقتي تيم جديدي به اين باشگاه مي‌آيد رسم بر اين است که تيم قبلي را محکوم مي‌کند و عملکرد آنها را زير سؤال مي‌برد اما ما هرگز در استقلال به دنبال مچ‌گيري نيستيم و کسي را مقصر نمي‌دانيم. انشالله با همفکري خوب در هيأت‌مديره به آن چيزي که مردم انتظار دارند دست پيدا کنيم.

* ظاهراً مديرعاملي بهرام افشارزاده در استقلال نهايي شده است، اين موضوع صحت دارد؟

هنوز گزينه اصلي مشخص نيست ولي افشارزاده و فتح‌الله‌زاده و چند نفر ديگر گزينه مديرعاملي استقلال هستند. ديروز هم در خصوص اين مسائل بحث نشد چون همه نفرات حضور نداشتند.

* اميررضا خادم در نشست خبري چند روز پيش خود اعلام کرد حضور نفراتي چون شما (شهردار منطقه19) و مصطفي سليمي ( شهردار منطقه 21) در پرسپوليس دليل بر اين نيست که وزارت ورزش با شهرداري همکاري دارد و شما به خاطر علاقه‌هاي خود تمايل به همکاري داريد، آيا موضوع صحت دارد؟

من با ورزش فوتبال زياد بيگانه نيستم و با توجه به اينکه در لرستان متولد شده‌ام در بازي‌هاي آموزشگاه‌ها و تيم‌هاي دانشگاهي کسب مقام کردم و هوادار استقلال هم هستم. خودم خيلي تمايل داشتم در اين زمينه به استقلال کمک کنم و دوستان هم به من محبت داشتند و با توجه به رأي‌گيري من را به عنوان عضو هيأت‌مديره انتخاب کردند.

* شما شهردار منطقه 19 هستيد و ورزشگاه مرغوبکار هم در حوالي منطقه شماست آيا هدفي براي اين ورزشگاه داريد؟

ورزشگاه مرغوبکار در حيطه شهرداري منطقه ما نيست و برنامه‌اي براي اين موضوع ندارم.

* در نشست روز گذشته هيأت‌مديره استقلال آيا در خصوص مربيگري قلعه‌نويي و ادامه همکاري او بحث شد؟

ديروز در اين مورد بحثي نشد ولي مهمترين هدف ما اين است که هرچه سريعتر رئيس هيأت‌مديره مشخص شود و مباحث از طريق سخنگو به مردم منتقل شود. ما بيشتر در مورد مباحث فرهنگي و اخلاقي صحبت کرديم ولي فعلاً تنها امير قلعه‌نويي گزينه نيست و شايد مربي خارجي هم مطرح باشد و هنوز چيزي مشخص نيست و انتظار ما اين است که خيلي زود شرايط را براي تيم مهيا کنيم و نفرات کانديداي سرمربيگري استقلال در نشست هيأت‌مديره و با نظر جمع مشخص خواهد شد.
نظرات بینندگان