arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳

آخرين اخبار اردوي تيم ملي در اتريش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاپيتان تيم ملي سرانجام به جمع ملي‌پوشان فوتبال ايران در اردوي اتريش اضافه شد.
 

جواد نکونام کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران و بازيکن الکويت پس از برگزاري آخرين ديدار تيمش در رقابت‌هاي AFC CUP که شب گذشته با برتري اين تيم و صعود به جمع هشت تيم برتر اين رقابت‌ها همراه بود، کويت را به مقصد وين ترک کرده و صبح امروز سرانجام به جمع شاگردان کارلوس کي‌روش در اردوي اتريش اضافه شد.

 فارس، نکونام پيش از اين به خاطر شرايط حساس تيمش در کويت توانسته بود تيم ملي را در اردوي آفريقاي جنوبي و تهران همراهي کند.

گفتني است نکونام در ديدار شب گذشته تيمش در رقابت‌هاي AFC CUP در دقيقه 80 از ناحيه پاي چپ مصدوم شد، با اين حال مشکل کاپيتان تيم ملي حاد نيست و اين بازيکن مي‌تواند به زودي تمرينات خود را با تيم ملي از سر بگيرد.

*تمرين تاکتيکي ملي‌پوشان فوتبال ايران صبح امروز در والتراسدورف اتريش برگزار شد و ملي‌پوشان فوتبال ايران زير نظر کادر فني به مدت 90 دقيقه به کار با توپ پرداختند.

*قرار است تيم ملي عصر امروز در سالن به کارهاي بدنسازي مشغول شوند و امروز از کار با توپ و کارهاي تاکتيکي خبري نخواهد بود.

*هواي منطقه‌اي که کمپ تيم ملي در آن حضور دارد همچنان ابري است و باد نسبتاً شديدي نيز در اين منطقه مي‌وزد. نکته قابل توجه اينکه هواي سائوپائولوي برزيل، کمپ تيم ملي در رقابت‌هاي جام جهاني شباهت زيادي به کمپ تيم ملي در اتريش دارد.

*هنوز از حضور برونو ديگر مربي برزيلي تيم ملي خبري نيست ضمن اينکه مشخص هم نيست اين مربي چه زماني به اردوي تيم ملي اضافه خواهد شد.
نظرات بینندگان